24757
netweters
|
152427
antwoorden
|
20703
vragen
|
Ik heb net via de app aflevering 2 gestart.
Dat gaf geen probleem.
Het probleem zit blijkbaar in uw toestel.
Misschien eens herstarten, eventueel de app herinstalleren.
Juist een herstart gedaan en de app verwijderd en terug geinstaleerd ..... blijft het niet doen ...
geeft aan dat ik een abbonement moet hebben maar ik heb dit al ...... ik kan alles zien behalve die aflevering 17 niet .
Het klopt. Aflevering 17 van seizoen 2 is wel aangegeven maar niet selecteerbaar. Het is de (voorlopig??) laatste aflevering. Misschien moet die nog ter beschikking gesteld worden.
Best eens aangeven bij Telenet.
Via de tv kan ik het wel zien maar waarom dan niet via de app ?
Tv-box en app lijken hetzelfde maar zijn verschillende systemen. Daarom kan er op 1 plaats iets misgaan, wat hier bewezen is.
Met wat geluk brengt Suzy dat aan de verantwoordelijken hun verstand. Anders maandag eens bellen.
@RAMMSTEIN1980 ik heb het eens doorgestuurd intern. Hopelijk wordt het snel opgelost! 😉
Dank u .