Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Toestelbeheer toont vreemd gedrag op app en website

Het toestelbeheer blijft een klucht. Gisteren zag ik op mijn PC dat er een toestel vandaag vrijkwam. Dus deze morgen iPhone gestart, die zegt dat ik een toestel moet vervangen (?) ik kies de lege plaats en hup alles ok.  Kijk daarna even op mijn PC en zie dat ALLE toestellen nu op 14 dagen staan, terwijl die gisteren op allemaal verschillende dagen stonden... eigenaardig.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Toestelbeheer blijft een klucht

6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Toestelbeheer toont vreemd gedrag op app en website

@Theo2 

Het is pas echt vreemd als je een toestel hebt dat zelfs niet de kans krijgt om aan te melden terwijl er slechts 3 gebruikt zijn en meer dan 90 dagen in gebruik zijn.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Toestelbeheer toont vreemd gedrag op app en website

Dat een computer niet gewoon "eenvoudig" kan tellen is natuurlijk ook eigenaardig.

Alle toestellen gelijk op 14 dagen ipv ééntje op 91 is ergens ook handig....

Tags (1)
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Toestelbeheer toont vreemd gedrag op app en website

@Theo2 

Je kan dat nog eens melden maar welk resultaat gaat dat dan geven.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Toestelbeheer toont vreemd gedrag op app en website

@Suzy  heeft dat bellen nu nog zin ? Ik herinner mij dat uit het begin met de proefgroep, toen was dat blijkbaar belangrijk om "klassement" van de bug-tickets te bepalen.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Toestelbeheer toont vreemd gedrag op app en website


@Theo2  schreef:

Kijk daarna even op mijn PC en zie dat ALLE toestellen nu op 14 dagen staan, terwijl die gisteren op allemaal verschillende dagen stonden... eigenaardig.


Nog wat feedback, ondertussen allemaal blanco geworden, dus ik kan nu veranderen wat ik wil. maar nu vraagt geen enkel toestel dat ...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Toestelbeheer toont vreemd gedrag op app en website

Sinds 3/11 kan je een toestel onmiddellijk vervangen in de TV-app of op de telenettv.be-website. Bij de registratie van een nieuw toestel vervang je het toestel dat het langst niet gebruikt is. Dus normaal zou dit geen problemen meer mogen geven. Indien wel, laat je best eens een individueel dossier voor je opmaken bij Telenet. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes