24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Het toestelbeheer blijft een klucht. Gisteren zag ik op mijn PC dat er een toestel vandaag vrijkwam. Dus deze morgen iPhone gestart, die zegt dat ik een toestel moet vervangen (?) ik kies de lege plaats en hup alles ok. Kijk daarna even op mijn PC en zie dat ALLE toestellen nu op 14 dagen staan, terwijl die gisteren op allemaal verschillende dagen stonden... eigenaardig.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Toestelbeheer blijft een klucht
Het is pas echt vreemd als je een toestel hebt dat zelfs niet de kans krijgt om aan te melden terwijl er slechts 3 gebruikt zijn en meer dan 90 dagen in gebruik zijn.
Dat een computer niet gewoon "eenvoudig" kan tellen is natuurlijk ook eigenaardig.
Alle toestellen gelijk op 14 dagen ipv ééntje op 91 is ergens ook handig....
@Suzy heeft dat bellen nu nog zin ? Ik herinner mij dat uit het begin met de proefgroep, toen was dat blijkbaar belangrijk om "klassement" van de bug-tickets te bepalen.
@Theo2 schreef:Kijk daarna even op mijn PC en zie dat ALLE toestellen nu op 14 dagen staan, terwijl die gisteren op allemaal verschillende dagen stonden... eigenaardig.
Nog wat feedback, ondertussen allemaal blanco geworden, dus ik kan nu veranderen wat ik wil. maar nu vraagt geen enkel toestel dat ...
Sinds 3/11 kan je een toestel onmiddellijk vervangen in de TV-app of op de telenettv.be-website. Bij de registratie van een nieuw toestel vervang je het toestel dat het langst niet gebruikt is. Dus normaal zou dit geen problemen meer mogen geven. Indien wel, laat je best eens een individueel dossier voor je opmaken bij Telenet.