Beantwoorden
DVW
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken! Hi there!

Tot wanneer is de digicorder werkzaam?

Ik heb bericht gekregen van telenet dat de digicorder geen updates meer ontvangt en dat ik kan omruilen naar een tv-box. Ik blijf echter liever bij de digicorder zolang de nieuwe tv-box IP niet naar behoren werkt. Hoe lang zal ik de digicorder nog kunnen blijven gebruiken vooraleer telenet de stekker er definitief uit trekt ?

Titel gewijzigd door sleeman(mod) | Vorige titel: Telenet digicorder

5 reacties
Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Wat bedoel je met "niet naar behoren werkt"? De eerste generatie TV Box is al jaren in gebruik en eigenlijk nog maar zeer weinig problemen mee gehad. De TV Box IP is de 3e reeks ondertussen en werkt inderdaad enkel nog maar via internet en niet meer via de coax-kabel. Maar zolang er nog van de 1e en 2e generatie op voorraad zijn kan je altijd proberen om te wisselen naar een TV Box die wat mij betreft veel beter werkt dan die oude Digicorders.

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@DVW zolang er nog zenders via DVB-C worden aangeboden en je digicorder blijft werken, nog ongeveer een 5 jaar.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Peter78
Experienced Meerweter
Topicvreter! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

@DVW  schreef:

Ik heb bericht gekregen van telenet dat de digicorder geen updates meer ontvangt en dat ik kan omruilen naar een tv-box. Ik blijf echter liever bij de digicorder zolang de nieuwe tv-box IP niet naar behoren werkt. Hoe lang zal ik de digicorder nog kunnen blijven gebruiken vooraleer telenet de stekker er definitief uit trekt ?

Titel gewijzigd door sleeman(mod) | Vorige titel: Telenet digicorder

@DVW dat is heel simpel tot 2030 blijft u veroudere digicorder nog werken, ondertussen wordt het zenderaanbod steeds kleiner en kleiner en je blijft evenveel betalen. 

Daarna trekt Telenet de stekker definitief uit DVB-C 😉

En waarom zou je niet kunnen ruilen naar een TV-box V2 met coax? werkt prima... 😎

Trouwens de TV-box IP werkt ook prima, hij is zelfs ietsje vlotter dan de TV-box coax versie, alleen de beeldkwaliteit is gewoon slecht...

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Peter78 als er geen stock is in de zaak van telenet waar je uw digicorder gaat omruilen geven ze de Tv Box dat in stock is mee, dus kan even goed een V1 zijn of de IP Tv Box.

de klant gaat best eens langs en vraagt het daar eens welke ze op stock hebben.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

De zeer grote zenders zullen het laatste zijn die uitzetten de kleinere met weinig kijkcijfers zullen eerst zijn 

Zal nog een tijdje duren voor dat alles zwart is