Beantwoorden
ReiMon
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Tv-box nog steeds niet geactiveerd?

Op 16 juli hebben wij onze oude digicorder omgeruild voor een nieiwe tv-box.

Spijt als haren op ons hoofd.....

De jongen in de winkel wist  ons te vertellen dat de tv-box na een paar uurtjes geactiveerd zou zijn. Helaas weten ze bij Telenet niet wat een paar uurtjes zijn. Het is nu 24 juli en de tv box werkt nog steeds niet. Iedere dag contact opgenomen met de technische dienst maar nog steeds foutcode  CS1010 wat wil zeggen de onze gegevens niet opgehaald kunnen worden. Lees op netweters dat er meer problemen waren met activaties maar deze waren binnen paar dagen opgelost. Helaas bij ons niet 😡

Bedankt Telenet!

Tags (1)
0 Likes
8 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Tv-box nog steeds niet geactiveerd?

@ReiMon 

Zie je in mijn telenet de tv-box al staan?

Herstart de heleboel nog eens en dan doorgaan met bellen naar klantendienst. Vroeg of laat krijg je toch iemand aan de lijn die je wel helpt.

Je kan ook op andere manieren contact nemen met telenet. Zie https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ReiMon
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Tv-box nog steeds niet geactiveerd?

Beste louishufk

Uiteraard staat ie nog niet in mijn Telenet want hij is nog niet geactiveerd.

En ja.... we bellen al bekant 2x per dag vanaf 16 juli naar Telenet maar niemand heeft de oplossing om onze tv-box te activeren....... óf ze doen er gewoon de moeite niet voor ondanks dat ze er een al en spoedgevalletje van gemaakt hebben afgelopen vrijdag......

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Tv-box nog steeds niet geactiveerd?

@ReiMon 

Gebruik de andere contactmogelijkheden eens. Woorden verdwijnen in de wind, iets dat geschreven is niet. Misschien reageren de personen die het daar opvolgen iets ernstiger.

Succes


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ReiMon
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Tv-box nog steeds niet geactiveerd?

@louishufk 

Hoop dat dit ook enige zoden aan de dijk zet zodat Telenet tot actie overgaat

Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Tv-box nog steeds niet geactiveerd?

@ReiMon 

Spijtig dat het zo moet maar soms is het de enige manier om de helpdesk wakker te krijgen. Post op twitter een ietwat onvriendelijke vermelding van dit probleem en vermeld @telenet in je post. Gegarandeerd heb je binnen het half uur een pb van de technische dienst.

 

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
ReiMon
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Tv-box nog steeds niet geactiveerd?

Hehe..... eindelijkkkkk!!!!

Na ruim 2 weken doet onze tv-box (voorlopig) wat ie moet doen

Maar het zou telenet niet zijn als er dan toch weer wat anders mis gaat.

Sinds de aansluiting van de tv-box (is het puur toeval of niet?????) hebben we op 1 van onze 2 sim-kaarten geen internet bereik meer en kunnen we niet meer bellen (gebeld worden kan wel). De SIM-kaart uiteraard getest in een ander toestel maar het probleem bleef.

Gisterenavond natuurlijk eerst een kwartier zitten wachten aan de telefoon om iemand te spreken van de klantendienst of technische dienst. Ze heeft wat instellingen veranderd en dan zou alles weer moeten werken en anders morgen (vandaag dus) maar even om een nieuwe sim-kaart in de winkel.

Dus uiteraard vandaag naar het telenet servicepunt en ook daar ruim 1 uur gezeten..... ook daar konden ze zo direct niet bij onze gegevens om een nieuwe sim-kaart aan te maken. Ook hier heeft de winkelbediende zo´n half uur op de technische dienst aan de telefoon zitten wachten en het probleem was nog niet opgelost. Weer hebben ze bij de technische dienst  wat instellingen aangepast en een uur later zou ik telefoon weer eens uit en aan moeten schakelen.

Dus dat heb ik zojuist maar eens gedaan........ en................

Juist hij doet het nog steeds niet........ 

😫😠😡

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv-box nog steeds niet geactiveerd?

@ReiMon goed dat je TV-box eindelijk werkt, maar twee weken is wel ontzettend lang voor dit probleem om opgelost te geraken!

 

En het probleem met je simkaart is normaal volledig apart, gezien beide diensten niets met elkaar te maken hebben buiten de administratie (zelfde account/aanrekening). Het lijkt me eerder iets technisch te zijn, hopelijk vinden de collega's er snel een oplossing voor.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
KenMartens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Tv-box nog steeds niet geactiveerd?

Niets met elkaar te maken? Ik heb vandaag de box gekregen deze werkt ook niet en mijn gsm heeft ook geen mobiel netwerk meer net zoals mijn vrouw haar simkaart! Als zelfstandige niet kunnen bellen is NOT DONE! er zit duidelijk een dikke fout in het systeem bij jullie! 

0 Likes