Beantwoorden
Hamilton
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Tv box, slecht 1 exemplaar?

Hoi, vorige week online afspraak gemaakt voor de nieuwe tv box. Je moet dan ook kiezen hoeveel exemplaren. 

 

Vandaag kwam de technieker hier aan en hij had maar 1 box bij. Nochtans had ik aangevraagd om 2 toestellen om te ruilen (1 digicorder en 1 digibox).

 

Ook vertelde hij mij dat een tweede tv-box nog eens 35€ kost, terwijl op de website duidelijk staat dat je tot 4 toestellen kan omruilen voor eenmalige prijs van 35€.

 

Ook nam hij het oude toestel niet mee, terwijl dat op de website staat dat de technieker die meeneemt.

 

In ieder geval morgen maar eens bevragen in de Telenet shop.

 

Iemand hier ook enige ervaring gehad met het omruilen??

 

mvg

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Tv box, slecht 1 exemplaar?

@Hamilton 

Wat je zegt klopt. De uitleg van een technieker wat betreft tarieven moet je niet te nauw nemen. Je moet betalen aan Telenet en die bepalen wat je betaald (meestal te veel), niet een technieker.

Als je twijfels hebt bellen naar Telenet.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Joy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Smile! Topicwurm! π-DAY! O dierbaar België..

Tv box, slecht 1 exemplaar?

Hi @Hamilton 

 

Ik kan je gerust stellen 🙂 

Je betaalt slechts eenmalig 35 euro, zolang de Tv boxen onder dezelfde digitale lijn komen te staan.


Indien je nog een Tv box wenst, kan je deze op gaan halen in één van onze Telenet winkelpunten.

Moest je nog vragen hebben over onze Telenet Tv boxen, kan je altijd terecht via onze social media pagina https://m.me/telenet.

 

Fijne avond!

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv box, slecht 1 exemplaar?

@Hamilton Ik heb dit eens even nagevraagd ter verduidelijking. Wanneer je de TV-box laat installeren door een technicus, neemt hij de oude digibox of digicorder mee. Behalve als je zelf het toestel nog even wil bijhouden om de opnames te bekijken, dit kan gedurende 30 dagen. 

 

En waarom de technicus bij jou maar 1 TV-box bij had, kwam door een fout bij het registreren van je aanvraag. Met andere woorden een menselijke fout. Onze excuses voor deze verwarrende ervaring! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Hamilton
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Tv box, slecht 1 exemplaar?

Het was inderdaad geen probleem om een extra box af te halen in de shop.

 

Allemaal bedankt voor de reacties!

 

mvg