Beantwoorden
PeterChandler
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Twee rode pijltjes op de TV-box ...

20181213_103829.jpg

 

Weet iemand waarom deze twee rode pijltjes branden op de nieuwe TV-box als hij in stand-by modus staat?

Ik dacht eerst dat er opnieuw een update was van de software, maar dat blijkt niet het geval.

Ik beschik wel reeds over de nieuwe software-versie (4.13 - applicatieversie 89_20181204051123).

De lampjes branden al de hele ochtend en voormiddag.

22 reacties
Ex-Netweter
 

Twee rode pijltjes op de TV-box ...

@Suzy  is dat dan de reden waarom ik niet kan swipen?

Men is nu aan het bekijken welke impact het heeft als deze pijltjes getoond worden, maar meestal betekent het dat de interactiviteit niet in orde is. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je geen connectie kan maken met je TV-box via de TV-app hierdoor. 

Jos

0 Likes

Twee rode pijltjes op de TV-box ...

@Ex-Netweter @Suzy Ik heb hier dus ook de rode pijltjes op de TV-box staan maar de Telenet TV app werkt perfect. Er is geen probleem met interactiviteit.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Twee rode pijltjes op de TV-box ...

@Ex-Netweter @Ex-Netweter interactiviteit op de TV-box zelf geeft geen problemen inderdaad. Maar het kan zijn dat je nu vanaf de update dus problemen kan ervaren met swipen naar de TV-box. Dat is wat ze momenteel aan het onderzoeken zijn. Zodra ik meer details heb, horen jullie het! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Twee rode pijltjes op de TV-box ...

@Ex-Netweter @Suzy ik heb met mijn 4S nu ook kunnen swipen, omdat voodooking vertelde dat de app perfect werkt, heb ik het nog eens geprobeert, ik heb eerst de app afgemeld, dan de tvbox aangezet en de app terug aangemeld, en nu kan ik wel swipen, nu niet dat ik het veel ga gebruiken maar wou gewoon weten of het werkt.

de rode (oranje) pijltjes zijn er nog steeds als ik de box uit zet

Jos

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Twee rode pijltjes op de TV-box ...

bizar dat ze er bij mij niet opstaan en ik ook de update heb ontvangen op de box, 

er werd gezegd ook in de update tekst dat de grote XXX bij de opnames zou verdwijnen en een 18+ tekst zou krijgen (of moet het verkeerd geinterpreteerd hebben wat er bedoeld word) maar bij mij staat er nog steeds die XXX op in groot vanonder.

voor de rest geen problemen ontdekt.

werkt perfect nog (ben weer een uitzondering vrees ik, alsook met ondertiteling op alle zenders perfect bij live en opnames). 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Twee rode pijltjes op de TV-box ...

@Master-Magic de 3 xxx heb ik ook nog altijd onderaan op de pagina van opname, de rode pijltjes heb ik enkel als de box uit staat.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Twee rode pijltjes op de TV-box ...


@Ex-Netweter  schreef:

@Master-Magic de 3 xxx heb ik ook nog altijd onderaan op de pagina van opname, de rode pijltjes heb ik enkel als de box uit staat.

Jos


@Ex-Netweter, blijkbaar hebben ze deze knop tot nu toe enkel gewijzigd in het "Besteld" tabblad onder de sectie Mijn TV. Dat het onder "Opnames" nog als XXX staat werd blijkbaar al gemeld. Komt vermoed ik dus wel goed binnenkort. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Twee rode pijltjes op de TV-box ...

@Suzy ver mij moe da knopke ni weg, as ik zat thus kom vind ik de knopkes toch ni.