Beantwoorden
Tjoepke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Uitgesteld kijken

Ik druk op pauze en ga eventjes wat anders doen om nadien mijn programma te hervatten. Per ongeluk druk ik op een verkeerde toets en zap ik naar een ander kanaal. Heel vervelend, bij de digicorder vroeger kon je gewoon terug spoelen en was zelfs zappen niet mogelijk bij uitgesteld kijken. Als ik dus nu bij het perongeluk zappen mijn programma wil verder zien. Kan ik dat wel terug opvragen, alleen is dit op een commerciële zender en dus moet ik alles herbekijken vanaf het begin.

 

Is er een mogelijkheid om de optie zappen uit te schakelen bij uitgesteld kijken? Misschien dat dit nog kan worden toegevoegd  in de toekomst?

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Uitgesteld kijken

@Tjoepke 

Je kan veel beter i.p.v. pauzeren het programma gewoon verder opnemen. Dan ben je zeker dat je alles vanaf dan hebt en niets belet je dan om eventueel door te scrollen.

Zappen kan je niet uitschakelen.

 

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tjoepke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Uitgesteld kijken

Het per ongeluk zappen kan je inderdaad niet uitschakelen maar het zou een leuk feature zijn mocht dat wel kunnen.

 

Zo ook als je naar een opname kijkt dan kan je ook per ongeluk zappen. Bij de oude digicorder was dat niet.

 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Uitgesteld kijken

@Tjoepke 

Dat is iets nieuw bij de tv-box. Je moet niets stoppen om wat anders te doen. Gewoon doen. Maar als je gewoon iets fout doet heb je het natuurlijk zitten.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Uitgesteld kijken

@Tjoepke het klopt dat dit (terugspoelen bij live-tv) anders werkt op de TV-box dan op de digicorder. Bij de digicorder kon je terugspoelen tijdens het live-tv kijken over de verschillende zenders heen, ook nadat je gezapt had. Dit kan je bij de TV-box niet, eens je zapt kan je niet meer terugspoelen naar de beelden van de vorige zender. Dit zal niet wijzigen.

 

Het voorkomen van per ongeluk zappen tijdens het bekijken van een opname stond in de testfase op de radar, maar daarover heb ik helaas geen nieuwe informatie. Hopelijk komt dit er toch nog aan! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.