41863
netweters
|
18376
gesprekken
|
19859
vragen
|
Bij sommige opnames van één krijg ik als programma naam undefined als naam van het opgenomen programma. Dit zijn de uitzendingen van zomerhit, luchthaven en ook het slotfeest van 21 juli kreeg die naam. Dit sedert de wisseling van provider van de info.
Nog mensen die dit hebben?
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel:Undefined als programma naam
De box word elke zaterdag voor een hele week geprogrammeerd, dus zitten we toch al een stuk voorbij de einddatum van de switch.
@SilverwingHier bij mij is het met de 2de opname aangepast met de naam van zomerhit, heb geen andere staan met die benaming, had het ook bij zomerhit met de eerste aflevering.
Nog steeds undefined hier en de serieopname werd gewist en vervangen door één opname, maar geen verschil dus.
@SilverwingSinds vorige week hier opgelost,
via welke methode is je tv box aangesloten ???
al eens je tv box herstart en je modem????
De box is altijd met een netwerkkabel rechtstreeks aan de modem aangesloten. Ik zal de box nog maar eens resetten net zoals de modem en ben benieuwd voor volgende zondag.
@Silverwingbest raar dat de ene het wel heeft en een andere niet,
ik heb wel versie 2 van de tv box (humax) maar weet niet of dit kan meespelen in de verschillen en verwerking van de epg problemen, merk ook op dat er veel fouten staan in de epg (wel op een digicorder gezien net).