Beantwoorden
Pie1
Freshman Beetjesweter
Alles op zijn plek! Netjes! Primeur! En we zijn vertrokken!

VRT MAX- en GoPlay-app werken niet meer.

Sinds enkele dagen werken de vrt max- en go play-app niet meer via de decoder (digibox). Ik krijg gewoo  een zwart beeld met bovenaan een streep te zien wanneer ik ze tracht te openen.

de overige apps, zoals Netflix, Disney+ en vtm go doen het wel nog gewoon.

hoe kan ik dit oplossen?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Vrt Max en Go Play-apps werken niet meer via decoder

23 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Je hebt het vermoedelijk over een TV-box en niet over een Digibox.

Heb je deze al eens herstart? Afhankelijk van het model doe je dit met de aan uit knop achteraan op het toestel (v1) of door even de stekker uit te trekken (alle andere modellen)

Hier werken de apps wel

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Trek de stroom stekker 5 min uit en laat daarna rustig opstarten

Coen
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf! Hi there!

Zelfde probleem hier, al aantal weken. Heb tvbox al uitgetrokken zoals hier voorgesteld maar haalt niks uit... 

Iemand een oplossing? 

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Als niet werkt zal je box niet goed meer werken

Je hebt alles geprobeerd wat je kan

Gaan ruilen in een winkel of 1 laten leveren

De oude kan je terug sturen

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...

Liesje2
Experienced Weetjeslezer
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Ik heb identiek hetzelfde probleem:

VRTmax app en GOplay app geven bij opstart op tv zwart scherm met witte streep bovenaan.

ander apps werken perfect.

Wie heeft er al een gepaste oplossing gevonden?

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Je neemt best contact op met de klantendienst zodat hier een dossier voor aangemaakt kan worden.

Aangezien het toch over meerdere meldingen gaat tag ik ook even @Moderator. Is dit een gekend probleem?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
ChristofM
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

@WG94 @Liesje2 @Pie1 @Coen We hebben hierover inderdaad meerdere meldingen over binnengekregen. Onze diensten zijn hiervan op de hoogte. Soms kan het helpen om de TV-box opnieuw naar fabrieksinstellingen te brengen aan de hand van deze link.

Als dit dan toch niet helpt, werken onze diensten aan een oplossing. Onze excuses voor deze hinder. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Pie1
Freshman Beetjesweter
Alles op zijn plek! Netjes! Primeur! En we zijn vertrokken!

@ChristofM Dit heeft het probleem verholpen, thanks!

Keaton
Freshman Weetjeslezer
Primeur! De kop is eraf!

Ik heb geen digibox, maat werk met een smart-tv. Op 1 tv en laptp werkt het normaal, sinds 1 a 2 weken werkt vrt max niet meer op tablet en ook niet op onze andere tv. 

De app geeft dan aan dat er geen internet is wat niet klopt, want andere zaken werken wel normaal. 

luc55
Freshman Meesterweter

Trek de modem eens 5 min  uit de stroom steek terug laat rustig opstarten

Doe een test werkt niet gooi de app er af en zet hem er terug weer op

DirkL1
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Bij mij al meer dan 1 maand zelfde probleem: VRT Max en GoPlay via Telenet: zwart scherm met witte lijn. Ik heb net naar de klantendienst gebeld na 1 maand wachten: meer dan 15 minuten wachttijd; terugbeloptie gekozen; ik werd 5 minuten later automatisch teruggebeld en de verbinding werd gewoon verbroken. Wat een service van Telenet voor een klant die al tientallen jaren lid is.

Wanneer wordt dit opgelost ??

luc55
Freshman Meesterweter

ratmaark
Freshman Weetjeslezer
Primeur! De kop is eraf!

Ik had hetzelfde probleem, terug naar fabrieksinstellingen heeft gewerkt.

Mecanikles
Experienced Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Ik heb exact hetzelfde.

De apps op 2 smart tv's en 1 google tv van go play en vrt max werken niet meer en geven aan dat er een probleem met het internet is. Andere apps werken wel (streamz, youtube, disney, prime, netflix,...).

Toestellen en modem werden heropgestart, apps werden opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.

Dank voor een oplossing.