24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds enkele dagen werken de vrt max- en go play-app niet meer via de decoder (digibox). Ik krijg gewoo een zwart beeld met bovenaan een streep te zien wanneer ik ze tracht te openen.
de overige apps, zoals Netflix, Disney+ en vtm go doen het wel nog gewoon.
hoe kan ik dit oplossen?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Vrt Max en Go Play-apps werken niet meer via decoder
Opgelost! Ga naar oplossing.
Trek de modem eens uit de stroom stekker als je gaat slapen de volgende dag steek je hem terug in laat rustig opstarten
Om te zien of er iets verandert
Gisteren werd de app go play plots verbroken en kon ik niet meer aanmelden.
Bij aanmelden een witte streep.
Terug op fabrieksintstellingen gezet en alle opnames zijn bewaard gebleven, alles terug ok, bedankt voor de info.
@DirkL1 @Mecanikles zouden jullie de TV-box ook even terug naar de fabrieksinstellingen kunnen zetten? Dit zou het probleem moeten oplossen. Is hier al door meerdere leden met hetzelfde probleem bevestigd.
Terug naar fabrieksinstellingen…ben ik dan mijn opname’s kwijt?
Heb al lang geen toegang tot de VRT en GoPlay app’s.
mvg
Beste,
Dank voor uw antwoord.
Ik heb geen TV box. Enkel een internetabo en smart TV's met VRT Max en Goplay app.
Vorige keer kon ik het probleem oplossen door modem een nacht uit te zetten.
Na maanden goed te zijn is het probleem nu terug en werkt deze oplossing niet meer...
Dag Luc,
Ik moest jou nog bedanken. Jouw oplossing bleek toen te werken.
Na maanden goed te zijn is het probleem terug maar werkt deze oplossing niet meer.
Apps eens opnieuw installeren?
@Mecanikles is er een VPN actief op de modem waarmee je connecteerd op de tv, anders de modem eens herstarten door de stekker eens uit te trekken en laten opstarten.
Geen werken in de buurt
Als niet goed komt de modem eens wisselen
Neem daar een maandag voor als het niet goed komt heb je nog 5 dagen dat ze het goed krijgen
Spijtig zijn er mensen die een vrijdag of zaterdag gaan wisselen en met een probleem zitten en moeten wachten tot maandag voor een oplossing