Beantwoorden
Peter78
Professional Weetjesweter
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Vanaf 27 mei is Streamz enkel te bekijken via de app

Screenshot_20250522_160614_Telenet TV.jpg

Ik kreeg vandaag deze melding op de Telenet TV app, op mijn TV-box kreeg ik de melding niet maar ik veronderstel dat het een kwestie van tijd is (of ook 27mei) dat het op de TV-box ook zo zal zijn.

@Moderator Is daar al iets over gekend?

2 reacties
Marc9820
Experienced Meerweter
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Aldus google ai:

• Vanaf 27 mei 2025 is Streamz alleen nog te bekijken via de officiële Streamz-app, die je kan downloaden op je telefoon, tablet of smart TV. 

• Je kan dus niet meer naar Streamz kijken op de Telenet TV-box of VTM GO. 

• Gebruikers die een abonnement hebben via Telenet of VTM GO, kunnen hun abonnement blijven gebruiken, maar moeten de Streamz-app installeren om de inhoud te bekijken. 
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Dat het via de TV-box en TV-app niet meer zal gaan zonder de app, dat was al aangekondigd alleen was er nog geen datum bekend. Op Streamz: de beste Vlaamse en internationale series | Telenet kan je dat lezen onder "Hoe kijk ik Streamz via Telenet"

Nu vraag ik me wel af wat de impact is voor Digibox en Digicorder klanten, die hebben geen Streamz-app...

@Marc9820  schreef:

Aldus google ai:

Weet niet goed wat de meerwaarde van je Google AI antwoord is als je niet zegt wat Google AI als bron gebruikt heeft... Of het klopt dat het via VTM Go verdwijnt stel ik (zonder bronvermelding) dan ook in vraag.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.