24757
netweters
|
152450
antwoorden
|
20707
vragen
|
Dag Allen,
Momenteel staat onze Telenet nieuw TV-box [klein zwart] rechtstreeks aan de modem verbonden, door plaatsgebrek zullen we de modem moeten verplaatsen, mijn vraag:
Kan ik Telenet nieuw TV-box [klein zwart] aan een Powerline verbinden i.p.v. rechtstreeks aan de modem?
Kwestie van alle de werk en ellende te vermeiden in geval dat niet zou werken.
Alvast bedankt,
#StayHome
Opgelost! Ga naar oplossing.
Natuurlijk kan dat. Je kan ook met wifi verbinden, hoewel dat niet ideaal is.
Bedankt voor je antwoord toch wordt moeilijk om mijn modem te verplaatsen, ik had niet door dat de versterker ook moest verplaatsen.
Toch bedankt!
Bedoel je met TV box Telenet decoder ( recoder)????
Indien je inderdaad bedoeld Telenet Decoder.
Je kan het internet signaal natuurlijk via Power LAN doen.
Maar de coaxkabel moet toch altijd verbonden zijn met uw Digibox.
Als je dan toch een coaxkabel moet leggen, neem dan in dezelfde moeite ook en UTP (cat 6 e) mee.
Bekabeld is nog altijd de meest betrouwbare bron.
Als je het hebt over MODEM.
Dan moet deze altijd via Coaxkabel verbonden zijn met CM uitgang van de Telenet verdeler / versterker.
Zonder internet werkt een digbox (corder) ook goed.
maar je hebt een aantal beperkingen. Zo kan je geen film aankopen, de TV programma's zie je maat +/- 2 dagen ver, enz.
@ronalddocent schreef:Bedoel je met TV box Telenet decoder ( recoder)????
Indien je inderdaad bedoeld Telenet Decoder.
Je kan het internet signaal natuurlijk via Power LAN doen.
Maar de coaxkabel moet toch altijd verbonden zijn met uw Digibox.
Als je dan toch een coaxkabel moet leggen, neem dan in dezelfde moeite ook en UTP (cat 6 e) mee.
Bekabeld is nog altijd de meest betrouwbare bron.
Als je het hebt over MODEM.
Dan moet deze altijd via Coaxkabel verbonden zijn met CM uitgang van de Telenet verdeler / versterker.
Zonder internet werkt een digbox (corder) ook goed.
maar je hebt een aantal beperkingen. Zo kan je geen film aankopen, de TV programma's zie je maat +/- 2 dagen ver, enz.
Het gaat over de nieuwe TV-Box en niet de digicorder 🙂
Juist het gaat over klein zwarte tv-box, om mijn modem te verzetten moet het versterker ook mee en jammer genoeg dat is geen optie!
Super gebankt, veel werk, moeite en vooral geld bespaard, top!