Beantwoorden
MarcWim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 22
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

Vergeten programma op te nemen ... AR versie.

Je zou een service kunnen aanbieden die: 

je komt later thuis dan gepland door onvoorziene omstandigheden.

je schakelt je tv aan en er komt vriendelijke boodschap:

” je hebt je favoriete programma gemist, maar ik heb het voor je opgenomen... aks je wil”

Dit zou een klant kunnen activeren door toestemming te geven om zijn je kijkgedrag te volgen en gebaseerd daarop deze voorstellen te doen.

kan ook als alternatief voor terugkijk tv aangeboden worden.

0 Likes
8 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Vergeten programma op te nemen ... AR versie.

Je zou ook via terugkijktv dat programma kunnen bekijken, als je gewoon wat laat thuiskomt.

Een andere mogelijkheid is dat je het van op afstand via de app alsnog opneemt.

Er zijn dus al enkele mogelijkheden.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Vergeten programma op te nemen ... AR versie.

of de programma's die je kan terug kijken toch nog opnemen
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Vergeten programma op te nemen ... AR versie.

Kan je me stap voor stap eens uitleggen hoe je dat doet?

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5313
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vergeten programma op te nemen ... AR versie.

@louishufk iets dat je opvraagt na uitzending kan je niet meer opnemen omdat dit niet meer via de zender word uitgezonden...


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Vergeten programma op te nemen ... AR versie.

Hier is ooit opgemerkt dat eigenlijk "alles" opgenomen wordt en uw naam slechts op een lijstje gezet wordt bij het programma.

Indien dat waar is kan uw naam toch bij op het lijstje gezet worden  zonder veel problemen.

0 Likes
MarcWim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 22
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

Vergeten programma op te nemen ... AR versie.

Het is de sterkte van mijn voorstel dat op basis van je kijkprofiel en afwezigheid toch automatisch wordt opgenomen.... En bij starten van tv-box er wordt aangeboden om te kijken, te houden of te wissen...

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Vergeten programma op te nemen ... AR versie.

Zullen er sowieso weer zijn die gaan beginnen klagen dan over het feit dat ze geen privacy meer hebben omdat Telenet dan alles bijhoudt dat ze bekijken en zo voorstellen gaan doen. Was hiervoor al met die gepersonaliseerde reclame. Maar op zich is het zeker een goed voorstel. Vraag is alleen of het dus mag i.v.m. privacy en eventuele rechtenkwesties (aangezien je nu ook bijvoorbeeld bij vtm enkel kan doorspoelen met opnames en niet via Terugkijk TV).

0 Likes
Ex-Netweter
 

Vergeten programma op te nemen ... AR versie.


@Hofkens  schreef:

Zullen er sowieso weer zijn die gaan beginnen klagen dan over het feit dat ze geen privacy meer hebben omdat Telenet dan alles bijhoudt dat ze bekijken en zo voorstellen gaan doen. Was hiervoor al met die gepersonaliseerde reclame. Maar op zich is het zeker een goed voorstel. Vraag is alleen of het dus mag i.v.m. privacy en eventuele rechtenkwesties (aangezien je nu ook bijvoorbeeld bij vtm enkel kan doorspoelen met opnames en niet via Terugkijk TV).


Via hun uniek profiel binnen de privacy instellingen geef je eigenlijk al toestemming om je digitaal leven te volgen, dus als mensen beslissen om dat te gebruiken voor de tv, waarom niet.... Het zou toch al een pak beter zijn dan de beloftes die ze nu maken op hun website

 

  • dienstverlening op maat
  • persoonlijke informatie over de Telenet-producten en -diensten die je bij ons hebt, en hoe je daar alles uit kan halen
  • persoonlijke informatie over Telenet- producten en -diensten die je nog niet hebt
  • aanbevelingen voor films en series binnen en buiten je tv-pakket
  • extraatjes op maat waarvan we denken dat ze je interesseren. Bv. gratis tickets of kortingen
  • gerichte tv-reclame op basis van je voorkeuren en interesses
  • een 100 % gepersonaliseerde Telenet-ervaring op basis van je surfgedrag.

Ik heb een lange tijd die uniek gehad, maar buiten dat ze alles opslagen (zo een beetje zoals google) heb ik nog niets gemerkt van dit uniek profiel.... Ik heb nu algemeen terug, ik merk geen verschil 😉

 

@Hofkens ik denk dat we blij mogen zijn dat er nog mensen klagen over privacy, daardoor is er nu een wetgeving waarbij iedereen kan beslissen wat ze met hun privacy doen. Ik ben van mening dat een bedrijf als Google, welke leeft van gebruikersgegevens en in de plaats gratis diensten op de markt brengt, dat beter kan verantwoorden. Een bedrijf zoals Telenet vraagt veel geld voor internet en TV en verwacht dan ook nog dat je heel je digitaal leven prijs geeft om daarmee dan reclame te maken.... zonder iets in de plaats terug te geven....