24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Beste
De ondertiteling was vandaag 10/10/18 tijdens familie 5 à 10 seconden vertraagd.
Is er een mogelijkheid dit zelf op te lossen? Volledige reset? ...
Eveneens zeer kleine ondertiteling. Graag groter of aanpasbaar.
Mvg
Kenneth Van Minsel
Bij ons (Hasselt) was alles perfect, dus weet niet wat er eigenlijk dan mis is bij jullie.
de ondertiteling groote word aan gewerkt en zal in 1 van de volgende update's opgelost worden maar waneer kan niemand zeggen, er zijn nog meer dingen die opgelost moeten worden dan enkel die ondertiteling groote.
er is een nieuwe update onderweg ook of al geïnstalleerd op je telenetbox wat enkele bugs mee werd opgelost.
als tester weet je dat er nog bugs kunnen zijn en niet alles perfect loopt, beetje geduld hebben, ik heb ook een probleem die af en toe voorvalt en waar ook een oplossing wordt gezocht, dat dit niet direct kan kan ik mee leven, het is een totaal nieuwe box die anders werkt dan de vorige boxen van telenet.
men leert bij telenet ook nog bij net zoals alle klanten 😉
alvast nog veel succes als tester.
Hartelijk bedankt!
Uiteraard begrijp ik dat dit alles nog in een testfase is en nog wat aanpassingen nodig heeft..
Via deze weg probeer ik mee te helpen 😉
Over de ondertitels gesproken, op travel channel heb ik regelmatig gewoonweg geen ondertitels.