Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Vertragingen op Tvbox

Hey, sinds een paar dagen, laad zowat alles zeer traag op met de nieuwe tvbox, zenders in tv-gids, pics in de tvtheek laden maar mondjesmaat op, nog iemand dit probleem?

Follow the White Rabbit
0 Likes
17 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Vertragingen op Tvbox

die cloud die staat in Nederland en word gebruikt door Nederland en belgie, als alles daarop staat voor de telenet box kan dat aan de hoofdzaak liggen dat er ergens een verbinding probleem is tussen die cloud en jouw internet verbinding, ik merk het soms ook op dat s'nachts als ik eens naar opnames kijk dat die ook eens blokkeren enzo maar wel verder spelen.

het is bij vooruit en achteruit spoelen dat de speler op de box problemen begint te geven merk ik soms.

niet snel genoeg kunnen bufferen of zoiets van de beelden via internet.

dat het aan het internet ligt is wel bewezen want dat komt via internet de opnames en opvragingen (streamen), live tv is nog steeds via de kabel zelf digitaal.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
0 Likes
ESo
Experienced Beetjesweter
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Leesclubje starten? Pageturner!

Vertragingen op Tvbox

Hier ook zeer traag reagerende Tv-Boxen (3 stuks met hetzelfde probleem).

TV-Gids is leeg sinds 27/12 (is het toeval dat het net 14 dagen na de upgrade naar versie 4.13 is ?).

Zappen tussen zenders kan tot 1 minuut duren vooraleer beeld en geluid naar volgende zender springen.

Uiteraard al de boxen afgezet en terug opgestart, zonder succes.

Heb dit donderdag 27/12 aan de Helpdesk gemeld, ze zouden het bekijken en mij terug bellen.

Hebben ze uiteraard weer niet gedaan.

Is zeer lastig want het dus niet meer mogelijk om opnames via TV-Gids in te plannen. Gelukkig kan het nog wel via de App.

Alle andere funkties (Play More - Opgenomen programmas bekijken) werken wel.

0 Likes
Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Vertragingen op Tvbox

@ESo: dat is inderdaad niet normaal dat het zolang duurt. Hier gaat alles wel nog perfect zoals het hoort dus denk dat het weer bij enkelingen is dat de problemen zich situeren en zeker niet bij iedereen. Raar dat er inderdaad mensen zijn die van het ene probleem in het andere sukkelen met de TV Box en anderen amper tot geen problemen hebben.

0 Likes