Beantwoorden
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Video's spelen niet af op de Telenet TV App

Lap, het begint weer. Telenet TV  (via pc, webversie ) stopt er weer mee. Video kan niet worden afgespeeld. Gisteren is dat begonnen. In het verleden heeft dat nog eens geweest en is toen opgelost geraakt. Op Mac, met Safari, Crome, cookies eens gewist, cache leeggemaakt enz...Pfff.

 

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Telenet TV

9 reacties
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Video's spelen niet af op de Telenet TV App

Op iPhone en iPad hetzelfde probleem.

Michke1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Video's spelen niet af op de Telenet TV App

Bij mij op mijn Apple MAC mini ook deze week begonnen. Is niet de eerste keer dit probleem.

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Video's spelen niet af op de Telenet TV App

@dannyro veel heeft te maken met uw internetconectie (meestal voor laptops wifi). Van zodra de bandbreedte te laag is kan er geen streaming gebeuren vanop dat platform. 

Is uw mac aangesloten via wifi of netwerkkabel ? Probeer zeker de netwerkkabel eens zodat je wifi storingen kan uitsluiten. 

Ik heb Telenet Tv ook getest via een stabiele en snelle wifi connectie en heb geen problemen. 

Gebruik je thuis je eigen router of die van Telenet ? Het kan ook helpen om de router/modem eens te herstarten. 

Laat zeker weten wat je netwerk setup is zodat we mee kunnen zoeken naar het probleem.

succes !


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Michke1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Video's spelen niet af op de Telenet TV App

Beste,

Mijn Mac mini is aangesloten met een netwerkkabel rechtstreeks in een Telenet Wifi versterker.

Deze is op zijn beurt via de blauwe Ethernet connector verbonden met dee Telenet router in de garage.

Dus ik veronderstel dat ik dan voldoe aan de snelste overdracht snelheid.

Vorige week werkte alles perfect. Heb zelfs de cyclocross kunnen bekijken op mijn Mac via de Telenet TV app.

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Video's spelen niet af op de Telenet TV App

@kristofDW 

Bedankt om mee te denken. Het is op mijn Mac met bedraad netwerk, en daar is niets mis mee. (ik ben ook geen beginneling) . In het verleden zijn daar ook problemen mee geweest. Nu is het een tijdje geleden, maar het is toch wel telenet gebonden. Nu, een minuut geleden werkt het wel terug. Het is een raar fenomeen. Als het je boeit, Eigen router, AirPort Time Capsule. Alles bedraad. Maar nogmaals, daar is niets mis mee.

Michke1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Video's spelen niet af op de Telenet TV App

Scherm­afbeelding 2024-02-14 om 14.57.57.png

 Ik denk dat deze downloadsnelheid ruim voldoende is voor streaming 😀

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Video's spelen niet af op de Telenet TV App

@dannyro Ik heb het hier ook eens geprobeerd, op mijn imac kan ik telenet tv ook niet openen, probleem bij het inloggen, zowel met safari als chrome.

Op mijn ipad en apple tv werkt alles perfect

 

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Video's spelen niet af op de Telenet TV App

@Christof75 

Hier werkt het nu normaal. Telenet tv staat open. Op de iPhone en iPad (wifi) ook. Inlog probleem kan wat anders zijn.

Michke1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Video's spelen niet af op de Telenet TV App

Bij mij werkt het plots ook. Dan heeft Telenet toch ergens iets aan de servers gedaan.

Ben zelf MS IT System Engineer bij Acerta. Dus een beetje IT en netwerk kennis zekers aanwezig 😀