42003
netweters
|
18487
gesprekken
|
19975
vragen
|
Ik ben eerder benieuwd met de verassing die binnenkort wordt gegeven.
Disney+ ??? 😊
@ranger1965
dat zullen we tegen dan wel merken, er bestaan nog veel opties van apps he, en kan zijn dat de exclusiviteit van Disney+ bij Proximus ligt met hun vernieuwde overeenkomst, we zullen het snel zien op de tv box en in de mailbox als je de mails ontvangt 😉
@ranger1965 schreef:Ik ben eerder benieuwd met de verassing die binnenkort wordt gegeven.
Disney+ ??? 😊
In de mail staat muisstil. Die muis lijkt me al wel een hint. 😉
Das gesproken! Zeer mooi extraatje. Nu is de Telenet TV Box compleet 🙂
Dat is heel goed, nu kan 's avonds ook radio JOE live zien. En ... bedankt voor het melden hier, want ik had het nog niet opgemerkt.
Ik weet niet of het gisteren een tijdelijke bug was of de app nog niet goed was ingeladen maar ik kreeg van elke serie enkel de laatste 2 aflevering per seizoen te zien via de TV Box. Ik weet niet of anderen dit probleem ook hebben?
@Master-Magic schreef:@Hofkens hier is dit ook 😉
kan met rechten te maken hebben die nog niet in orde zijn voor op de tv box, of het is een bug.
Denk vooral het tweede.
Ondertussen zijn we 2 maanden verder en nog geen spoor van de nieuwe streamingdienst die in de mail waarin vtm GO werd aangekondigd ook vernoemd werd. Hopelijk volgt er snel meer nieuws want van de grote 3 wereldwijd (Netflix, Disney+ en Prime Video) ontbreekt alleen Disney+ nog.