Waarom is de Streamz-ervaring op de TV-box zo slecht?
Telenet heeft mij een maand Streamz cadeau gedaan. Dat heb ik blij geaccepteerd. Dus ik heb Streamz via Telenet (en niet via streamz of vtm of... wat ik hier wel lees als een mogelijk probleem met de TV box).
Via de Streamz app op mijn telefoon zie ik echter een veel groter aanbod dan via de TV box. Zoeken in de Streamz app op de TV box werkt ook niet goed (dan zoekt hij ook de hele TV-gids door).
En de menu-optie "mijn series" die er in de app op de telefoon en in de app op de Chromecast wel gewoon is, ontbreekt ook.
Is dit op te lossen?
En is het nu zo moeilijk om een app te bouwen die op telefoon, chromecast en TV-box gewoon een zelfde experience biedt? Het gaat hier nota bene om aanbod van Telenet zelf. Netflix kan het ook!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Waarom is de Streamz app op de TVbox zo slecht
Opgelost! Ga naar oplossing.