Beantwoorden
raverke95
Experienced Meerweter
Berichten: 140
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Waarom telkens opnieuw inloggen in Telenet TV-app?

Hier staan een aantal AppleTV kastjes in huis waar de nieuwe Telenet app op staat. Werkt tegenwoordig erg goed, zelfs voor iemand als wij die geen digicorder bezitten.

Nu gebruiken we de app zeker niet elke dag, maar bijna elke keer als ik hem open moet de QR code gescand worden en ingelogd. Vreselijk irritant.
Ik was altijd ervan overtuigd dat dit eigen was aan de app op de AppleTV. Op m'n iPhone zit ik ook met sommige apps die na een update opnieuw moeten inloggen.
Sinds kort een Chromecast 4K in bezit. Google, dus ander OS, maar hetzelfde probleem hier.

Bestaat er een manier om dit te voorkomen?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Waarom telkens opnieuw inloggen in app?

tnx

Gert

0 Likes
4 reacties
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Waarom telkens opnieuw inloggen in Telenet TV-app?

@raverke95 Hier ook enkel apple tv's, ik moet niet herinloggen, alles blijft werken

0 Likes
raverke95
Experienced Meerweter
Berichten: 140
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Waarom telkens opnieuw inloggen in Telenet TV-app?

Mja, wellicht moet je de app dan een aantal keren per zoveel tijd gebruiken. Ik zie geen andere oorzaak.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Waarom telkens opnieuw inloggen in Telenet TV-app?

De wifi moet zeer goede ontvangst zijn voor de tv app van telenet  raar AppleTV werkt met kabel daar zou geen probleem moeten zijn

Ook werkt de rest van de apps  perfect

0 Likes
raverke95
Experienced Meerweter
Berichten: 140
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Waarom telkens opnieuw inloggen in Telenet TV-app?

De Apple Tv's zijn hier allemaal via LAN aangesloten. Vrij stabiel gigabit netwerk, dus dat is het niet.

Eens ik dan opnieuw ingelogd ben met de QR code werkt het prima zolang de app draait.

Zoals gezegd, als ik die dan een 14 dagen niet gebruik lukt het niet meer. Dan moet er terug ingelogd worden.

0 Likes