Beantwoorden
wendyvan
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Wanneer komt de tv box op de markt?

Wanneer komt de tv box nu uiteindelijk op de markt.

0 Likes
4 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Wanneer komt de tv box op de markt?

Zijn momenteel nog te veel mensen met soms serieuze problemen dus denk niet dat hij in het kort zal verschijnen. Liever een werkend systeem voor iedereen dan ineens 2 miljoen klanten die bellen dat er vanalles niet deftig werkt.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wanneer komt de tv box op de markt?

@Hofkens 

Klopt! En zo denk ik er ook over. Welk nut heeft het om een half werkend product te lanceren? De digicorders en digiboxen kunnen niet bieden wat de TV box gaat bieden, maar die werken wel zo goed als probleemloos.Smiley Vrolijk

Never trust in Dust
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5875
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer komt de tv box op de markt?

Ik ben ook in volle verwachting. Maar inderdaad eerst liever de fouten eruit en iets goed op de markt zetten als continu problemen . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Wanneer komt de tv box op de markt?

Ik moet zeggen dat ik zelf niet heel veel problemen ervaar met de TV Box en hij ook veel sneller reageert dan de HD Digibox / HD Digicorder. Ik had het meeste problemen met de overbelasting van de cloud maar die problemen lijken (voorlopig) opgelost te zijn. Verder nog maar één keer het probleem gehad dat Netflix niet wilt opstarten, in tegenstelling tot bij sommige anderen.

0 Likes