Beantwoorden
Veke75
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

Play more gratis

Hallo, 

is de test van de tvbox nog bezig?

ik ben ook tester en nu wordt mij vanaf april playmore aangerekend!!

klopt dit?

0 Likes
8 reacties
Tonyvh
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Say what?! De 3 wijzen! On a roll... Tien op tien!

Play more gratis

Op mijn aanrekening dd 9/4 nog steeds gratis play more

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Play more gratis

Hier ook nog gratis op de aanrekening
Er staat wel eerst de prijs, en vlak daar onder staat dit in mindering

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5226
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play more gratis

Neem contact op met Telenet.

Een gelijkaardig probleem vind je hier.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Play more gratis

Gelukzakken! Jullie hebben Play More gratis met de TV box. Ik heb Play More betalend met digicorder. Het verschil: Play More werkt sinds 3 dagen niet meer bij mij en de oplossing laat nog steeds op zich wachten. Zondag had ik een Nederlandse mevrouw aan de lijn toen Play More uit viel. En die zei mij dat ik een compensatie kan claimen niet enkel voor Play More maar ook voor de 2 andere nog steeds niet opgeloste dossiers. Wel als hier iemand mee kijkt van Telenet ( @Suzy ) bvb dan zou ik opteren om mij een MCE in bruikleen te geven.

@Suzy weet jij of ik dit kan claimen of kan jij dit na gaan? Ik veronderstel als de klantendienst operatoren dit zeggen, dat dit dan ook in de praktijk kan omgezet worden??

Never trust in Dust
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Play more gratis


@Domi1963  schreef:

...Play More werkt sinds 3 dagen niet meer bij mij en de oplossing laat nog steeds op zich wachten. Zondag had ik een Nederlandse mevrouw aan de lijn toen Play More uit viel. En die zei mij dat ik een compensatie kan claimen niet enkel voor Play More maar ook voor de 2 andere nog steeds niet opgeloste dossiers.


Wij zijn reeds klant van het eerste uur.
Wij hebben telkens er grote problemen waren wel iets van compensatie gekregen, vb één maand play More gratis of Play sport aan de helft van de prijs.
Ik zou, als de problemen opgelost zijn, even bellen met de Klantendienst. Zij zullen je dan wel iets geven 🙂

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Play more gratis

@Bolletje 

Daar gaan we dan werk van maken. Eerst zien dat ze de problemen opgelost krijgen...Smiley Vrolijk

Never trust in Dust
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7399
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Play more gratis

@Domi1963, sowieso worden MCE's niet meer in bruikleen aangeboden. Het is wel mogelijk om een MCE aan te kopen.

 

Maar persoonlijk zou ik voorstellen dat je even afwacht dat je dossiers afgehandeld zijn, je gaf aan dat er een technicus bij je thuis is geweest en ze de overige problemen (aan Telenet zijde) nog steeds aan het onderzoeken zijn. Indien je vragen hebt over je dossier, neem je best contact op met de klantendienst telefonisch of via Facebook/Twitter. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Play more gratis

@Suzy 

Dat heb gisteren ook reeds gedaan, en er werd mij medegedeeld dat er een persoon is aangeduid welke zich ten volle met mijn zaak gaat bezig houden. Ik hoop dat deze klantendienst operator nu waarheid spreekt?Smiley Vrolijk

Never trust in Dust
0 Likes