Beantwoorden
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Wanneer nieuwe update TV-box of meer HD zenders?

Zullen we dit jaar nog iets mogen verwachten van "Telenet"?

 

Daar zijn een nieuwe update van de tv-box ( beter beeld)of meer zenders in HD en wanneer komt er een zender in 4K? Want het blijft allemaal zolang op zich wachten ,of moeten we dat pas verwachten als het analoge signaal helemaal opgedoekt is?

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer nieuwe update TV-box of meer HD zenders?

@Guyke1  zelf persoonlijk denk ik dat er pas meer vrij komt op het moment dat het analoge signaal weg is. Hierdoor is er meer bandbreedte beschikbaar dus heeft Telenet ook meer mogelijkheden dingen aan te passen. Misschien wel de fair use policy eraf en eventueel 4K tv. Zou denk ik eerder afwachten tot volgend jaar wat er gaat gebeuren.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer nieuwe update TV-box of meer HD zenders?

@Guyke1 ik heb met jouw post een nieuw topic gestart. Je had dit eerst geplaatst in dit topic "Telenet Kerstzender", maar het heeft er niets mee te maken. En op deze manier kan er ook gerichter op jouw vraag gereageerd worden. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Elazz
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Wanneer nieuwe update TV-box of meer HD zenders?

Al is het geen 4K in ieder geval 1080p in een hogere bitrate. Sowieso zou je denken dat je genoeg betaald om Play Sports in 4K te krijgen maar dat is niet het geval. Hopelijk dit jaar beter Telenet.

0 Likes