25.082
netweters
|
154.459
antwoorden
|
20.932
vragen
|
Mijn ouders hebben momenteel een digibox aangesloten op een TV.
Ze hebben een brief ontvangen waarbij ze gratis kunnen wisselen naar een TV-BOX, echter vrezen ze voor de comptabiliteit met hun TV.
Wat gebeurt er als ze niet wisselen?
Daarnaast hebben ze ook nog 2 TV's met CI+ modules.
Blijven deze modules nog werken als ze zouden wisselen naar een TV box?
Alvast bedankt!
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Wat als je digicorder niet ruilt voor een digibox?
@janne_man en er is weer 1 zaak waar jij vlotjes aan voorbij gaat.
Ga jij dan evenveel betalen voor een beperkt DVB-C aanbod dan voor een veel uitgebreider zenderaanbod via steaming? 😉
Als Telenet zijn prijs opslaat staan de kranten vol en ontploft facebook en daar zou je dan wel het zelfde bedrag voor betalen, logica? 🤔
@WG94 ik ken persoonlijk niemand die enkel het compacte signaal heeft, betwijfel trouwens als daar nog mensen naar kijken. 🤔
Op een recente 4K tv is de beeldkwaliteit om te huilen, op mijn vorige Full HD tv was dat zelfs niet het kijken waard...
De meeste denken het zelfde zal nog langer duren op druk van de zenders en de overheid
En brengt nu gemakkelijk geld op als stopt zullen gebruikers vlug een app van zender gebruiken
Als hij meer wild zullen we zien tegen dan
Aan tempo dat sommige zaken gaan zeker de grote streamingdiensten die ook de basis zender gaan aanbieden die gaan we zeker niet kunnen tegen houden
En daar heeft de overheid niets over te zeggen