|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Ik krijg bericht dat de Telenet tv app en website niet meer zal werken na 7 april wanneer je nog een oude decoder hebt. Ik zie echter het verband niet. Ik kan aannemen dat je de oude decoder niet meer kan programmeren voor bvb een opname, maar kan je dan ook niet meer kijken op de app?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Dirk_H Als je een digicorder of digibox of CI+ module hebt kan je na die periode de app niet meer gebruiken, je kan wel nog opnemen op de digicorder maar zal manuele moeten gebeuren met een EPG dat 2 dagen ver gaat.
en terug kijk optie stopt ook op de box en tegen de zomer alle extra pakketten (play more en XL 18+ zenders) en Netflix en Streamz om te bekijken op de box.
@Master-Magic schreef:je kan wel nog opnemen op de digicorder maar zal manuele moeten gebeuren met een EPG dat 2 dagen ver gaat.
en terug kijk optie stopt ook op de box
Ik zie nogsteeds nergens een melding dat deze opties ook stoppen op 7 april. Een latere datum zonder twijfel...
Vanaf 7 april kan je de Telenet TV-app en -website niet meer gebruiken. In de zomer verlies je ook toegang tot de TV-theek en je extra entertainment (zoals Streamz, Play More, Passion XL en Netflix). In het najaar stopt Terugkijk TV en gaat je TV-gids maar twee dagen vooruit. Je kan dan alleen nog live tv-kijken en opnemen. Wil je blijven genieten van alle functionaliteiten? Schakel dan nu over naar de nieuwe Telenet TV-box en ontdek alle voordelen.
Niet echt dezelfde vraag, (en wellicht is het antwoord al ergens anders maar heb ik het niet gezien):
Wat als je twee digicorders hebt en er slechts ééntje inruilt voor een TV-Box met de intentie om die tweede pas later in te wisselen: Gaat dat werken?
@StefaanH Als je de digicorder wilt blijven gebruiken (opnemen en terug kijken,enz) als je een tv box actief hebt zal dit niet lukken,
je kan maar 1 systeem gebruiken, digicorder of tv box, dus in uw situatie blijf je zo lang mogelijk de digicorders gebruiken tot het echt niet meer kan en je een tv box moet nemen omdat dvb-c volledig weg is.
@cercle schreef:Vanaf 7 april kan je de Telenet TV-app en -website niet meer gebruiken. In de zomer verlies je ook toegang tot de TV-theek en je extra entertainment (zoals Streamz, Play More, Passion XL en Netflix). In het najaar stopt Terugkijk TV en gaat je TV-gids maar twee dagen vooruit. Je kan dan alleen nog live tv-kijken en opnemen. Wil je blijven genieten van alle functionaliteiten? Schakel dan nu over naar de nieuwe Telenet TV-box en ontdek alle voordelen.
Exact. Dus op 7 april wijzigt ENKEL de TV-app en -website...
We hebben maar 1 Digicorder. De reden om niet over te schakelen is omdat ik gehoord heb dat met de tv box afspelen met geluid x2 niet meer mogelijk is. Voor sommige programma’s was dat net een goed hulpmiddel om de zever tussen de interessante items vooruit te laten gaan 😉
Dat is juist de telenet tv app geen live beelden meer
en geen connectie meer met de Digicorder meer
Op de Digicorder verandert er niets blijft nu werken hoe het altijd werkte
Neen geluid door spoelen gaat niet meer de tv box
En ook het zoek werk van programma's in de epg werkt ook niet goed meer
Je moet in de epg gids zelf zoeken om zelfde programma op een ander uur te zien
Waarom hij beperkt geen idee
Dat vreesde ik al, en dan maar reclame maken met “wil je van alle functionaliteiten blijven genieten ”, terwijl ze er een aantal afschaffen en in feite geen bijgeven.
En de tv app op Google tv? Die gebruik ik nu in combinatie met de digicorder en dat lukt nu wel.
@Dirk_H Na 7 April niet meer, ze willen van het oude systeem af en enkel het liberty global systeem gebruiken (Horizon genaamd) wat op hun tv box draait zodat ze geen extra kosten meer moeten steken in een systeem dat niet meer wordt onderhouden en hen enkel geld kost en hen tegen houd om het aanbod te moderniseren voor de toekomst, blijven hangen bij een systeem van 10 jaar en meer oud dat niet meer wordt onderhouden is ook geen optie.
Wacht eens even ... Betekent dit dat ik, na de overgang naar de TV-Box, sowieso ook geen TV meer kan kijken op de foon of de PC? De twee dingen die op de digicorder binnen een dikke week ook verdwijnen ?