Beantwoorden
marc27
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Wegvallende ondertitels opnames op bepaalde zenders

Hallo, Zijn wij nu echt de enige abonnees van Telenet die kampen met wegvallende ondertitels bij opgenomen programma's sinds we de TV box (2 stuks) hebben. Meestal is dit op Franse (Frankrijk/België zenders of op BBC first. Nooit op Nederlandstalige Belgische zenders. De ondertitels vallen weg, komen met tussentijd even terug of vallen gewoon weg. Laats hebben we een reeks gezien waar dit probleem enkel bij de laatste aflevering was (zeer vervelend). Soms hebben we de indruk dat er beterschap is maar als snel vervalt dit. Bij het herbekijken op een later tijdstip is het probleem er soms niet meer. Ik heb hiervoor al meerdere malen contact gehad met Telenet maar de klachten/hulp stierven steeds een stille dood. Gezien de prijs van een abonnement mag je toch een feilloze werking verwachten. Graag jullie reacties. Vriendelijke groeten

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: ondertitels TV box opgenomen programma's

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wegvallende ondertitels opnames op bepaalde zenders

@marc27 ik merk dit soms op bij programma's van de NPO zenders, denk dat dit iets te maken heeft met de grote van de ondertiteling bij opnames en terug kijk tv, de ondertiteling is kleiner dan bij live uitzendingen, en als je een opname terug spoelt of stopt en herstart daarna dan duurt het ook even voor de ondertiteling weer geladen wordt, net of deze apart wordt ingeladen.

bij opnames van deze zender met m'n eigen ontvanger op de kabel heb ik dit niet, moet dus aan de tv box liggen.

een bug dat er in zit, had dit vroeger niet met de tv box toen ik tester was en V1 had, nu met V2 box merk ik dit, weet niet of dit eigen is aan de versie van de tv box.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GuidoMertens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Wegvallende ondertitels opnames op bepaalde zenders

hallo, wij hebben dit soms ook en vrienden van ons ook. maar onze vrienden hebben proximus. dus dit zal niet aan telenet liggen, maar aan de zenders zelf en het systeem van ondertiteling. 

 

maar ik heb geen idee wie er verantwoordelijk is voor de ondertiteling. weet iemand dit?

 

groten, Guido

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wegvallende ondertitels opnames op bepaalde zenders

@GuidoMertens 

Ondertitels worden gemaakt en geplaatst in het mediahuis te Vilvoorde. Daar worden dus de ondertitels ook onder de programma's geplaatst wat nodig is. Ben al eens gaan zien naar dit proces en het is een moeilijk en lastig proces. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Wegvallende ondertitels opnames op bepaalde zenders

 

Ondertitels worden gemaakt en geplaatst in het mediahuis te Vilvoorde.


Dat betwijfel ik sterk voor buitenlandse opgenomen programma's...

0 Likes
marc27
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Wegvallende ondertitels opnames op bepaalde zenders

Hallo zelf indien dit een moeilijk en lastig proces is loopt het prima voor de meeste zenders.

De onderschriften worden gemaakt (dus zijn beschikbaar) maar vallen gewoon weg (zonde van de moeite dus). Volgens mij ligt het ergens aan een of ander synchronisatie probleem (bij Telenet???). 

Ik betwijfel ook dat alle ondertitels op één plaats worden gemaakt.

Groeten

0 Likes
Januske
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Wegvallende ondertitels opnames op bepaalde zenders

Hallo, dit probleem speelt ook bij de AD-2200 digicorder (bij opgenomen programma's en terugkijk-TV). Zeer irritant. Contact met BBC First wees uit dat dit volgens hen aan de provider ligt. Van Telenet ontving ik enkel een nietszeggend antwoord over website en app (waar ik overigens geen gebruik van maak).

0 Likes