24757
netweters
|
152405
antwoorden
|
20700
vragen
|
Werkt de nieuwe Telenet app rechtstreeks op de MEDION HD Qled Android smart tv X15549?
Of moet hier ook de Chromecast HD tussen gezet worden?
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Medion tv en Telenet app
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Loekieboy de Medion tv zou moeten werken met de Telenet App omdat dit een Android tv is.
De Medion tv heeft ook de chromecast functie, dus streamen naar je tv zal gemakkelijk gaan.
@Loekieboy vergeet het casten, instaleer de apps rechtstreeks op u tv, meer ondersteuning van bepaalde geluid en beeldformaten en het is minder gedoe 😉
Gewoon telenet tv installeren op de tv is een goede tv geen extra toestel nodig
@luc55 dat was de vraag van @Loekieboy 😉 of je de app op een Medion smart tv kan installeren.
@Loekieboy dus bij deze ben je zeker dat het praktisch is om de applicaties op je tv te installeren. Het is dan ook mogelijk op uw tv😅
Hoe lang dat de ondersteuning zal zijn kan niemand zeggen kan zijn na 3 jaar dat Medion stopt met de app te ondersteunen
Je hebt dit veel met oude stock tv's daar hangt altijd een risico aan werkt wel of niet
Maar dan los je het op met een google chromecast te kopen
@luc55 ge slaat den bal weeral goe mis ze wat een fantasie heb je soms en waar haal je het? 🙄 of ist posten om te posten? 😉
Medion staat daar volledig van los, zolang die versie van Android ondersteund wordt zal hij alle apps kunnen gebruiken en Android kende dan zijn we 10 jaar verder...
en by the way chromecast is nu ook Android TV geworden 😉 dus @Loekieboy zal net het zelfde kopen
@Ex-Netweter jij slaat de bal volledig mis, android updates gaan maar een paar jaar en dan zullen je apps enkel nog werken als de aanbieder oudere versies ondersteunt.
Bij een apple tv is dat volledig anders, ik heb hier ene van 8 jaar oud die nog de volledige updates krijgt.
@Moderator de kleine kindjes zijn weer begonnen ze...
Als ik alle antwoorden goed interpreteer zal de Telenet app rechtstreeks werken op de Medion tv
Het zal helaas geen Medion tv worden want de aanbieding geldde enkel bij Aldi Nederland
We zoeken dus verder
Maar als ik het goed begrepen heb, dan is een Android tv of een Chromecast tv ok om rechtstreeks de Telent-app op de tv te kunnen gebruiken
Shoot if i'am wrong
@Loekieboy je hebt het juist, enkel Chromecast tv bestaat niet het is beide Android tv tenzij je nog een oude Chromecast op de kop kunt tikken, dan is het enkel casten.
koop je een nieuw exemplaar dan is het juist het zelfde als een Android tv.
Gewoon op letten bij medion die hebben ook smart tv daar werkt de app niet op
Zoals bij lg en samsung gaat het ook niet
en zoals ik gezegd heb bij oudere modellen opletten
Je kan het gemakkelijk oplossen met een Chromecast tv
Ik bedoelde een Google tv ipv chromecast-tv
Dus als ik een "google" tv aanschaf dan werkt de app van Telenet zonder problemen en heb ik geen chromecast-kdonle nodig?!
Bv: TCL 55P635
@luc55 waar haal jij de naam Chromecast tv??? ik zie dat niet staan ze....