Beantwoorden
dragonos
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

Werkt de TV-box in bridge mode?

hallo,

dus ik wil mijn eigen router gebruiken achter de CV8560E. OPNsense box of een Mikrotik device.
maar de tv box moet blijven werken. werkt de TV box als je die op een andere aansluiting aansluit op de CV8560E. en bridge mode gebruikt naar de router?
heb voor mikrotik deze setup geprobeert maar de TV box werk niet dus ja https://www.youtube.com/watch?v=Ko_UI7PaHBU.
andere mensen begrijpen ook niet waarom dat niet werk. 

Grt,

dragonos

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: tv box gebruiken en bridge mode

5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5330
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Werkt de TV-box in bridge mode?

@dragonos zeker dat je een tv box gebruikt want je zet in de tags een digicorder??

een digicorder kan niet werken achter je eigen router via bridge modus, de tv box wel,

je hebt als je een tv box gebruikt toch alles eens herstart ??


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dragonos
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

Werkt de TV-box in bridge mode?

is een DCX960. en na een restart werkt het ook niet.
geen idee waarom het niet werk. en heb het meerdere keren ge probreet met dezelfde setup alles opniew gedaan.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5330
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Werkt de TV-box in bridge mode?

@dragonos raar, is de eerste TV Box dat in omloop is, misschien een bug sinds de laatste update, als het niet na alles herstarten tot modem/router van telenet dan moet er iets fout gaan ergens anders, maar waar is de grote vraag.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dragonos
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

Werkt de TV-box in bridge mode?

atm gebruik it geen bridge maar in de settings zegt het dat brige mode aan is. ook als ik bridge mode uit zet in de settings en de instelling bewaar en mijn telenet refresh gaat het terug aan. ook als ik port forward rules maak en instel kan ik ze niet verwijderen. ga morgen telenet bellen want is duidelijk iets mis met de instellingen van de modem

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1637
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis!

Werkt de TV-box in bridge mode?


@dragonos  schreef:

werkt de TV box als je die op een andere aansluiting aansluit op de CV8560E. en bridge mode gebruikt naar de router?


Je bedoelt dus:

  • jouw eigen router (waarvoor de bridge ingesteld is), aangesloten op één poort van de E-router (CV8560E).
  • jouw decoder (digicorder, digibox of TV-Box) aangesloten op één van de andere poorten van de modem.

Ja, dat zou perfect moeten werken, en is de meest voor de hand liggende opstelling.