Beantwoorden
JelleVhs
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Wireless hdmi aansluiten (tv-box)

Is het mogelijk een HDMI-transmitter aan te sluiten op de telenet tv-box? zal het lukken dit signaal draadloos te versturen naar mijn tv die enkele meter verderop staat of zal ik een error krijgen ivm kopiëren van het signaal?

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wireless hdmi aansluiten (tv-box)

@JelleVhs  je kan het altijd eens proberen natuurlijk. Zelf geen ervaringen mee heb wel een verdeler voor HDMI kabels omdat de tv maar drie ingangen heeft maar dat is niet hetzelfde. Wie niet waagt heeft het niet geprobeerd. Moest het niet werken kan je nog altijd gewoon een HDMI kabel gebruiken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JelleVhs
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Wireless hdmi aansluiten (tv-box)

Ja, proberen kan inderdaad maar deze toestellen kosten een 150 tal euro (als je wat kwaliteit wil).

Kabel is inderdaad een optie, maar dan moet ik muur weer openbreken enzo, dus dit zou makkelijk te vermijden zijn met zo'n HDMI-transmitter.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Wireless hdmi aansluiten (tv-box)

Dit gaat zeker lukken, de hdmi transmitter zal dan zoals een gewone tv werken en deze neemt dan het beeld op en stuur het dan naar de ontvanger die je gewoon aan je tv moet hangen.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wireless hdmi aansluiten (tv-box)

@JelleVhs  dat is dan een duur probeersel. Ah zo ja das ook geen optie dan. Misschien zijn er dan toch andere netweters die je kunnen helpen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Wireless hdmi aansluiten (tv-box)

Er zijn al problemen met HDMI-CEC tussen TV en TVbox en dat zal zeker niet beteren met een HDMI transmitter. Er bestaan ook HDMI kabels van enkele meters, als dit te verantwoorden is in uw woning dan zou ik voor die optie kiezen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
peteriso
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Wireless hdmi aansluiten (tv-box)

Ter informatie : onze TV is al geruime tijd via een draadloze HDMI verbonden met de TV-box in de woonkamer : werkt perfect.

Helaas heeft de transmitter het gisteren laten afweten na enkele jaren dienst waardoor ik kosten ga moeten doen 😞 .

Sven87
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Wireless hdmi aansluiten (tv-box)

Welk merk van transmitter heb je hiervoor gekocht, ik heb het onlangs ook geprobeerd maar beelden werden niet doorgezonden van de Digibox. Apple TV lukte wel daarentegen ..

0 Likes
peteriso
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Wireless hdmi aansluiten (tv-box)

Eerst had ik een HDMI over WIFI geïnstalleerd. Het signaal ging goed door maar er was wel interferentie toen ik het Orbi Mesh netwerk geïnstalleerd heb (deze zitten blijkbaar in hetzelfde zendgebied). Na een beetje zoeken op internet ben ik overgeschakeld op een HDMI via powerline en deze werkt goed.

https://www.allekabels.nl/hdmi-kabel/80/1386755/hdmi-verlenger-via-powerline.html