25.253
netweters
|
155.974
antwoorden
|
21.062
vragen
|
@Master-Magic schreef:
@Peter78 heb eens gekeken op de hotbird waar ze deze zender van halen, deze is daar nog in SD beschikbaar in 16/9, maar beeld is wel beter dan ervoor door de DVB-S2, het is zelf in 720x576i 25 frames in AVC.
dus je zal de beu al horen hangen, geen verbetering 😉
@Master-Magic en BBC News is terug en het is nog steeds bagger beeld, Telenet blijft hardstallig weigeren om de HD versie door te geven als enige operator in de Benelux 🤔
@ChristofM Vraag jij eens intern na wat daar de reden van is?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Re: BBC News momenteel niet beschikbaar bij telenet
@Peter78 ze kunnen de zenderlijst aanpassen online via pickx.be en ingelogd zijn met je proximus account.
na je de zenders hebt aangepast online wordt deze binnen een half uur aangepast op de android decoder.
van zodra ik genezen ben (zit thuis ziek) ga ik het eens checken bij m'n ouders.
@Master-Magic schreef:@Peter78 ze kunnen de zenderlijst aanpassen online via pickx.be en ingelogd zijn met je proximus account.
na je de zenders hebt aangepast online wordt deze binnen een half uur aangepast op de android decoder.
van zodra ik genezen ben (zit thuis ziek) ga ik het eens checken bij m'n ouders.
@Master-Magic geloof mij daar gaan ze zich niet mee bezig houden laat staan dat ze weten dat het via deze weg mogelijk is 😉
Standaard volgorde zoals bij 90% van de mensen, dus vreemd dat dit bij u ouders allemaal SD is.
@Peter78 BBC News staat op 32.
Volgens de lijst op https://packaging.proximus.be/share/channels/tv-channels-flanders-nl.pdf
staat BBC News in hd op 25 en op 425 de SD versie.
dus er zit wel een zender verschil op met mogelijks een SD versie in de aangepaste zenderlijst.
@Master-Magic schreef:@Peter78 BBC News staat op 32.
Volgens de lijst op https://packaging.proximus.be/share/channels/tv-channels-flanders-nl.pdf
staat BBC News in hd op 25 en op 425 de SD versie.
dus er zit wel een zender verschil op met mogelijks een SD versie in de aangepaste zenderlijst.
@Master-Magic onbegrijpelijk dat ze nog steeds met dubbele zenders werken SD en HD versie.
HD is al lang de standaard en als er niet genoeg bandbreedte is een lagere resolutie zoals alle streamingdiensten het doen...
Zie Netflix en co het al doen 3 keer de zelfde film de SD, HD en 4K versie en je moet elke keer kiezen welke versie je wil 🙄
Of als je gebruik maakt van 3 tv boxen kan niet anders vroeger ging het gemakkelijk
of het nu nog kan weet ik niet op een aantal plaatsen is de snelheid een probleem
@luc55 2 is soms al maximum laat staan 3.
sommige mensen halen uit een 100 lijntje maar 30 uit of minder via (A/V)DSL.
is maar triestig bij sommige, ben dan blij dat ik Glasvezel verbinding heb en als ik verhuis ga ik het daar ook hebben, heb het al gecheckt.
Ik ken iemand die heeft er 3 1 huur en 2 koop boxen
En een vriendin heeft er 2 bij Scarlet ze dacht dat ze een tv app hadden maar dat hebben nu nog niet maar gaat er komen hebben ze haar vertelt in mei
Voorlopig heeft een tv box van een andere vriendin gekregen die heeft ze bij haar abo gezet eerst ging het niet na 2 tel ging het wel
Ook geen duidelijk beleid als je mij vraagt
Dus nu is max 2 boxen bij prox ma deze hebben een goede tv app eigenlijk heb je met 1 genoeg