24747
netweters
|
152256
antwoorden
|
20683
vragen
|
Voor we overschakelden naar de TV-box konden we zien dat een film op meerdere momenten werd uitgezonden. Nu zien we dat niet meer ...
Gisteravond komen we al zappend op een interessante film terecht, maar hij was al een tijd geleden begonnen. Helemaal opnemen kon dus niet meer ...
Nu zie ik net dat deze film deze namiddag opnieuw uitgezonden werd! en weer was hij bezig!
Waarom kon ik gisteravond niet zien dat hij vandaag opnieuw uitgezonden werd? Doe ik iets fout?
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: tvbox film op meerdere uitzenduren
De bedoeling was blijkbaar opnemen en dat kan niet met terugkijk tv.
Je kan altijd de zoekfunctie gebruiken om te zien of een programma opnieuw uitgezonden wordt.
@janne_man de bedoeling is als je het niet kon opnemen dat je het alsnog kan terugkijken tot 7 dagen lang, iets dat niet iedere klant weet en ik dus graag even mee deel zodat ze hun film dat ze willen bekijken misschien toch nog kunnen zien mits die binnen de 7 dagen valt en er terugkijk tv op is.
want de vraag was hoe ze kunnen zien waneer een film herhaalt wordt als die wordt herhaald en daar heeft @Santa ook een antwoord voor, dus is deze topic al grotendeels opgelost met wat ze kunnen doen 😉
Het klopt bij de digicorder werden alle uitzend tijden getoond nu bij de tv box niet
Dit stoort mij ook al een tijdje
Nu moet je gaan zoeken en de tekst van programma in de zoek functie opgeven
Dit vind ik ook een stap terug
@luc55:Inderdaad, met terugkijkTV heb je maar 7 dagen de tijd, een opname kan je langer bewaren voor een lui avondje TV.
Ik vind het ook een stap terug. Zo moeilijk kan het niet zijn om deze optie opnieuw in te bouwen.
@Master-Magic @Master-Magic @Santa @janne_man
Dank je wel voor jullie reacties, als nieuweling op netweters ben ik blij verrast over de snelle reacties.
Niet echt een antwoord op je vraag, maar wel goed om te weten. Als je een film/programma/serie gemist hebt, kan je op de TV-box normaal alsnog op opnemen drukken. Het wordt dan automatisch opgenomen de volgende keer dat het op dezelfde zender nog eens uitgezonden wordt.