Beantwoorden
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

De live streams zijn precies verdwenen, heb ik iets gemist?

 

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: VRT MAX live streams

25 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1148
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

Via de app op de TV-box kan je inderdaad niet meer naar de livestreams kijken, is in principe ook niet nodig aangezien de zenders via de TV-box zelf beschikbaar zijn.

Via de mobiele apps (beetje verstopt) en de apps voor tv's (meteen in het menu) kan het nog wel.

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

@WG94 


@WG94  schreef:

is in principe ook niet nodig aangezien de zenders via de TV-box zelf beschikbaar zijn.


Maar de radio kanalen niet, belachelijk gewoon want bij VTMGO gaat het dan wel weer.

Mijn vriendin wilde de zwaarste lijst volgen op StuBru en ik dacht als alternatief voor die oersaaie banner op de TV-box live beelden vanuit de studio, vergeet het maar.

Bedankt Telenet!

Ze heeft een Samsung tv dus geen VRTMAX, @Moderator is dat een beslissing van VRT zelf of is het opgedrongen door Telenet om die live streams eruit te halen?

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1148
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

De apps worden gemaakt en beheerd door de aanbieders zelf, misschien daar eens horen? Heeft u een vraag? (VRT.be) 

Kan nogsteeds opgedrongen zijn door Telenet, maar dan hoor je het uit de mond van de VRT zelf.

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

Waarom luistert ze dan niet rechtstreeks met afstemming op de tv?

Stel de tv in (naar keuze op het compact signaal of op et volledige basisaanbod digitale tv).

Compact signaal: netwerk-id 32, frequentie 290 kHz, 256 QAM, symbool freqentie 6875. Beperkt aantal zenders (tv en radio), Enkel vrt-zenders in hd.

Volledig basisaanbod: netwerk-id 22, frequentie 322 kHz, 256 QAM, symbool freqentie 6875. Bij tv is zijn enkel vrt-zenders niet versluierd. Om alles onversluiterd te kunen zien en beluisteren is 'tv met een kaartje' nodig (éénmalig 69 euro).

 

 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1148
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

@janne_man zit de studio (camera) livefeed van Studio Brussel dan weer/nogsteeds op de kabel? Deze is normaal slechts tijdens specifieke periodes (zoals de Warmste Week) beschikbaar, en zit dan ook op de TV-box en Digibox/Digicorder. Dat is namelijk waar @TRL naar opzoek is.

@TRL heb je recent nog eens gezocht naar de VRT MAX app in de app store van je Samsung toestel? Volgens de website en Samsung zelf zou deze tegenwoordig wel beschikbaar moeten zijn, misschien niet voor jouw specifieke toestel... Voor LG ook pas begin dit jaar beschikbaar gekomen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

@janne_man ze kan perfect via de TV-box naar StuBru luisteren 😉

Alleen heb je daar zo een oersaaie banner en via de VRT MAX app kan je live feed zien uit de studio, dat dacht ik toch maar niet via de app op de TV-box.

En met het compacte signaal of de volledige versie ben ik niks het is namelijk net het zelfde 😁

Zoals @WG94 al zij zit de live feed er alleen op tijdens de warmste week en nog andere evenementen, nu niet anders konden we perfect via de TV-box kijken.

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?


@TRL heb je recent nog eens gezocht naar de VRT MAX app in de app store van je Samsung toestel? Volgens de website en Samsung zelf zou deze tegenwoordig wel beschikbaar moeten zijn, misschien niet voor jouw specifieke toestel... Voor LG ook pas begin dit jaar beschikbaar gekomen.

@WG94 Ik heb vorige maand nog eens gezocht maar niks gevonden 🤔 de GoPlay app was er ook niet in te vinden.

Ik weet niet hoeveel besturingssystemen er bestaan bij Samsung mss is het daarom, nochtans al de rest is er wel te vinden, Netflix, Disney+, Prime Video, VTMGO, Streamz, Spotify, Apple TV enz...

Zal Woensdag eens opnieuw zoeken, haar tv is een 6 jaar oud denk ik...

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

@WG94 helaas geen VRT MAX is een Samsung UE55MU6450 toestel is op de markt gekomen sinds september 2017 🤔

Waarschijnlijk het besturingssysteem...

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

@TRL  Het is een Tizen versie, waarschijnlijk niet meer ondersteund omdat die te oude software heeft.

netflix is ook niet meer te downloaden, als die er nog opstaat hem niet verwijderen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

@Master-Magic da ziet er goed uit 🙄 ga er maar niks van zeggen tegen haar.

Heb wel de indruk dat de apps nog updates krijgen, Disney+ heeft ook al het nieuwe logo...

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

@TRL zal dan misschien ver de laatste zijn, de smart update's gaan maar aantal jaar mee, heb eens de specs bekeken, wel mooi toestel met mooie opties op, ze vragen er nog 699 euro voor online bij samsung.

wel interessant toestel 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

@Master-Magic dat is de reden waarom er bij mij geen Samsung tv in huis komt, ze hebben in het verleden ook al zo grapjes uitgehaald een paar jaar support en trekt uwe plan, lees koopt u een nieuwe tv... 😡

Jaja koopt een Google TV of een ander extra bakje er bij met bijkomende afstandsbediening , laat uit...

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

@TRL ik ben al tijdje op zoek naar een nieuwe tv 4K, maar dan enkel beeld en geluid, geen smart opties, maar dat vindt je niet zo snel of het is duur, en tegenwoordig gaan die tv's ook geen 8 of meer jaren mee.

mijn Sony tv is al meer of 10 jaar, speelt nog bijna alle dagen en nog niks aan, begin wel te merken dat die eens gaat kapot gaan.

zou graag weer een Sony willen maar zonder smart opties en 4K.

maar al die panelen dat ze gebruiken in die tv's, je geraakt er op den duur niet meer aan uit.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2735
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Zijn de Live streams van VRT MAX verdwenen?

Een TV zonder  smart opties in de lage klasse blijft er ook smart op zitten

Zal moeilijk worden laat iets weten als je iets vind