|
26.768
netweters
|
166.460
antwoorden
|
|
22.318
vragen
|
Ik heb een andere tv (Samsung QLED 32Q50A) en ik heb de telenet tv box (V1) erop aangesloten. Alles werkte. Nu was ik in de instellingen op de tv box aan het kijken en had de resolutie van 1080i naar 1080p gezet. Maar sinds toen is mijn beeld helemaal zwart. Ik heb de tv box al eens helemaal uitgezet en terug gestart, maar het beeld blijft zwart. Dus nu raak ik niet in het menu om de tv box terug op 1080i te zetten. Hoe kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is gelukkig terug in orde. Ik heb de stroom eens wat langer van de tv box gehaald en nu ik het opnieuw probeerde was het beeld terug.
@MarcL Het is een toestel van 2021 met full HD beeld, die zal geen 1080p aankunnen maar enkel 1080i, dat geeft dit resultaat,
kan je de tv box niet terugzetten naar fabrieksinstellingen zodat je die opnieuw kan instellen??
Telenet TV-box (Decoders zoals DCX960):
Bedankt voor de info. De eerste keer toen ik de tv box zonder stroom had gezet en terug gestart, bleef het beeld zwart. Waarschijnlijk had ik niet lang genoeg gewacht. 2de keer de tv box langer zonder stroom gezet en daarna startte hij wel terug op met beeld. Ik ga niet meer aan de instellingen prutsen.😀 Dit type tv is van 2023 maar wordt nog steeds verkocht.