|
26.735
netweters
|
166.264
antwoorden
|
|
22.302
vragen
|
Sinds enkele dagen krijg ik deze melding en is CNN volledig zwart. Ontkoppelen coax helpt niet. Minstens twee buren in mijn straat hebben dit euvel ook , maar bij hun zijn enkele Duitse zenders weg. Bij bellen naar 015 666 666 zeggen ze dat het aan mijn kabel ligt. Wat met de anderen in mijn straat ?Er zijn geen werken in mijn omgeving...
Op minstens drie adressen in dezelfde straat ?
Gewoon aan de klantendienst bevestigen dat je de interne bekabeling al nagekeken hebt.
Ook hun antwoord "er zijn geen werken" is op zich niet echt relevant want een defect of storing wil niet perse zeggen dat er al (reparatie) werken voor zijn.
Zie CS2004
Check je kabels
Trek deze kabels uit aan beide uiteinden en sluit ze opnieuw aan. Vervang ze eventueel en probeer opnieuw. Opgelet: gebruik zeker de HDMI-kabel die werd meegeleverd met de Telenet TV-box voor de beste beeldkwaliteit.
Nog niet opgelost?
Contacteer ons via chat.
Bezorg ons zoveel mogelijk details van het probleem. Zo kunnen we je snel en gericht helpen.
Wij weten graag:
- Welke zender, programma, film of aflevering keek je?
- Op welk tijdstip deed het probleem zich voor?
- Is je TV-box verbonden via UTP, wifi of Powerline?
- Hoe keek je tv: ik keek live tv, ik keek verder na pauzeren, ik keek via Terugkijk TV, ik bestelde een fim/serie.
Is gebeurd , ze zeggen wachten tot vrijdag...