24754
netweters
|
152377
antwoorden
|
20698
vragen
|
Hallo,
Drietal weken geleden de nieuwe box geinstalleerd gekregen. Waarover zeer tevreden!
Echter , nu is mijn afstandbediening defect. Naar Telenet zelf gebeld, die me naar de Telenet shop gestuurd hebben, maar ook daar kunnen ze me niet verder helpen. Momenteel dus al enkele geen tv kunnen zien... Waar en hoe kan ik een nieuwe afstandbediening halen?
groeten,
Kathy
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goeie vraag,
Lijkt me wel sterk dat afstandsbediening defect is, al eens geprobeerd om te herpairen?
0 toest + tv toest (rechts van huisje) 10 seconden samen indrukken en dan krijg je melding op je scherm dat pairing gelukt is
neenee, echt defect... onze eigen schuld - de hond dacht dat het speelgoed was 😞
wil graag een nieuwe bestellen , maar geen idee waar...
@Ex-Netweter, ik zou de tip van @louishufk volgen. Voor de nieuwe TV-box enkel naar het expert team bellen 015/33.44.88. De gewone technische klantendienst is in deze fase nog niet volledig op de hoogte over de processen voor de nieuwe TV-box.
ok, bedankt voor de tip! Heb ze net aan de lijn gehad, voorlopig nog niet opgelost maar er wordt iig een oplossing gezocht.
@Ex-Netweter, heb het zelf ook even nagekeken wat het proces is. De collega's aan de lijn moeten in deze fase een technicus bij jou ter plaatse sturen hiervoor. Dat is de enige manier om een nieuwe afstandsbediening te verkrijgen.
Er zijn wel al 4 winkelpunten die TV-boxen verdelen, maar dit is enkel op vertoon van de uitnodigingsmail. Dus voor de testers die hun TV-box moeten afhalen i.p.v. een technicus installatie. Heb dan eens nagevraagd of je daar eventueel niet kon langs gaan, maar deze winkelpunten hebben in deze fase helaas geen afstandsbedieningen op overschot liggen. Geef dit dus zeker even mee als men je terug opbelt!
@Suzy, Gewoon uit nieuwsgierigheid: welke 4 winkels hebben de nieuwe tv-boxen?
@Suzy , omdat ik nog geen telefoontje terug had gehad van de technische dienst , zelf teruggebeld...
de afstandbedieningen zijn idd nergens te verkrijgen, enige mogelijkheid is dat er een technieker voor wordt gestuurd. Kostprijs zou standaard technieker tarief zijn : verplaatsingskosten + werkuren + de kost van de afstandbediening zelf. Een bedrag kon men mij niet geven, zou tussen de 150 en 200€ kunnen zijn, of misschien ook niets omdat dit een testfase is...koffiedik kijken dus. Ik begrijp uiteraard dat de technieker zijn centen moet verdienen, maar om enkel als taxi voor een afstandbediening vind ik dit toch wel overdreven. Jammer dat men geen duidelijk antwoord kon geven. Moeilijk om een beslissing te nemen hierover als de exacte kost niet gekend is. nog niet opgelost dus....
@Ex-Netweter Mechelen al zeker , de rest weet ik zelf ook niet..
@Ex-Netweter @Ex-Netweter, de 4 winkelpunten zijn:
Maar hier kan je dus niet terecht voor herstellingen of omruiling van je TV-box hardware op dit moment. Enkel om de TV-box af te halen op uitnodiging.
@Ex-Netweter, dit is een gratis repair technicus, heb dit net voor je nagevraagd! Laat deze afspraak dus zeker vastleggen voor de vervanging van je afstandsbediening. Ik geef het door, zodat dit aan het expert team meegedeeld kan worden.
@Cru, helaas kan deze klant niet terecht in één van deze vier Telenet Centers. Zij hebben geen afstandsbedieningen op overschot om apart om te ruilen. In deze fase moet er bij een defect (TV-box of remote) een repair technicus langs komen bij de klant.
Daarom moet er voor @Ex-Netweter hier een afspraak voor vastgelegd worden.
@Suzy 't is geregeld... dinsdag komt de technieker! dankjewel voor de goeie opvolging en service!
Zoals altijd zeer tevreden over Telenet!