Beantwoorden
JohnyBoyOlsene
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your third party! It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf!

opnames delen verdwenen uit TV-Box.

Telenet, wat ook jammer is, is dat alle opnames nu blijkbaar samen staan en vanaf iedere tv-box kunnen bekeken worden. Vroeger kon je die delen met een andere digicorder maar nu gaan alle opnames bij (of door) elkaar staan. Ik heb bv geen behoefte om de opnames te zien staan van mijn 2 andere tv-boxen. Op de duur gaat dit heel veel zijn (max 200 uur, weet ik wel) maar het zal zoeken worden na enige tijd naar uw eigen gewenste opname. Waarom is ook deze optie verdwenen? Kan dit niet toegewezen worden aan de aangemaakte profielen? Dat zou toch het ideale scenario zijn? Nog iets om mee te nemen dus voor een volgende software-update. Vroeger kon het al, dus de software is er en zou dus aan te passen moeten zijn. De cloud dus verdelen per profiel.
0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

opnames delen verdwenen uit TV-Box.

je kan cloud opnames en opnames op een harde schijf niet vergelijken, dat is een hele andere werking.

dat je maar per huishouden 200 uren kan opnemen is ook nadeel aan cloud opname.

het is een totaal nieuwe en andere box van merk en type, dat zijn dus nadelen dat je kan tegenkomen.

mensen moeten hen eerst eens goed informeren voor ze veranderen 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JohnyBoyOlsene
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your third party! It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf!

opnames delen verdwenen uit TV-Box.

Misschien heb je wel gelijk, maar ik verwachtte toch dat alle vroegere optie's, waar ze ons gewoon aan gemaakt hebben, ook aanwezig zouden zijn op het nieuwe toestel + alle nieuwigheden natuurlijk. Als je een auto koopt is dit toch ook zo? alle wagens hebben nu toch ook standaard een servostuur om maar 1 voorbeeld te noemen! Ik hoop alsnog dat Telenet ook hiervoor een oplossing kan aanbieden in de nabije toekomst 🙂 .

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

opnames delen verdwenen uit TV-Box.

@JohnyBoyOlsene dit is in de testfase ook door enkele testers gemeld. Heb dit toen nagevraagd en de engineers gaven aan dat opnames altijd gelinkt zullen zijn aan het gezamenlijke profiel (niet aan een individueel profiel). En ze bevestigden ook dat je ze niet aan een specifieke TV-box kan linken. Ook hadden ze geen zicht of dit ooit zou veranderen. Het leek er op het eerste zicht toch niet op. Maar wel bedankt voor je feedback! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.