Beantwoorden
wackowizzard
Experienced Weetjesweter
Berichten: 29
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

overschakelen naar Telenet TV box

Ik had graag mijn Digicorder ingeruild voor de nieuwere TV box. Maar ik had hier nog enkele vraagjes bij : 

 

  1. Staat de Tv box kwalitatief al op punt ? Dus geen vervelende bugs, verdwijnende opnames, storingen, ...
  2. Blijkbaar is de Tv box voor bestaande klanten een kost van € 35 ? Dit vind ik wel jammer als trouwe klant van meer dan 10 jaar ondertussen. Is het mogelijk om mijn vriendin als nieuwe klant te maken op hetzelfde adres of heeft dit geen zin? Ik vraag het me gewoon af...
  3. Wat zijn jullie ervaringen met de TV box ? (eventueel ism een Plex setup)
  4. Kan deze nu achter een eigen router hangen (met IPTV) of moet die dan rechtstreeks op de modem hangen?

 

Meer info over mijn situatie : https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Beste-setup/m-p/81394

 

Bedankt om me te helpen met deze 4 vraagjes.

Groetjes

Wesley

Tags (3)
0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

overschakelen naar Telenet TV box

@wackowizzard 

 

1 . Ik ervaar geen grote problemen met de tv box. Heb af en toe een foutmelding bij een serie te bekijken maar dat is aan de klantendienst een oplossing te vinden. Dus dat gaat in orde komen . Voor de rest super tevreden over.

 

2. Ik heb die 35 euro ook betaald en heb daar geen seconde spijt van. U kan uw vriendin op uw adres klant maken maak dat maakt geen groot verschil .

 

3. Zoals daarnet gezegd super tevreden van de tv box. netflix staat erin is super makkelijk en cloud opnames. Dus bij vervanging als deze defect is heeft men de opnames terug.

 

4. De tv box werkt met een eigen router. Geen verplichting meer om deze aan de modem te hangen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

overschakelen naar Telenet TV box

Ik kan u enkel helpen met het eerste puntje. De TV Box zelf lijkt mij op punt te staan. Voorbije weken wel paar keer last gehad met mislukte opnames via de cloud maar dat ligt enkel aan die cloud denk ik. Voor de rest ben ik echt super tevreden met de TV Box, vooral de snelheid waarmee hij werkt ten opzichte van de oude HD Digicorders.