Beantwoorden
MarcWim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 22
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

programmeren op tv-app niet mogelijk

Vandaag stel ik vast toen ik probeerde om thuis op TV1 opname te programmeren dat dit niet mogelijk was.

op de plaats waar ik thuis verwacht op de tijdslijn op TV1 staat “geen tv-gids beschikbaar” (zie ook foto). Het is ook niet mogelijk om het te selecteren en programmeren.

5653D4D7-923F-4285-A015-E898DCB90C45.png

0 Likes
8 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

programmeren op tv-app niet mogelijk

hier op de app toch tv gids opties op één en zie thuis staan daarin, zowel de middag uitzending als avond uitzending.

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

programmeren op tv-app niet mogelijk

@MarcWim, ik merk hetzelfde op bij één op vrijdagavond. Thuis is niet beschikbaar (melding: geen TV-gids beschikbaar). Op andere dagen merk ik op het eerste zicht geen problemen met thuis.

 

@Master-Magic, zie jij op vrijdagavond Thuis nog steeds in de TV-gids staan? Zo ja, kan je screenshot nemen en nog eens even aangeven welk toestel/OS. Thanks! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
MarcWim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 22
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

programmeren op tv-app niet mogelijk

Ik zie nog altijd thuis NIET op vrijdag ll in de tv-gids staan. Zie screenshot van vandaag om 19:53.

2C1DD648-6E32-4160-9422-88AE85FD9C14.png

 

Build: 2.3.39 (17600)
Device: iPad Pro
OS: 12.1.1
Video Player: CWS:7.7.4-1273.6b854fb2 (Jul 12 2018 00:51:39) IIS SS:7.7.4 (Jul 12 2018 01:22:52)
Conviva: 2.142.0.36079

 

Svp

 

Marc Wim Bervoets

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

programmeren op tv-app niet mogelijk

Nu had ik hetzelfde verschijnsel, maar ik dacht dat bij mij de tekst iets zegde van onbekend programma ofzo.

 

Maar THUIS stond er zeker NIET.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

programmeren op tv-app niet mogelijk

Gisteren avond wil ik een programma opnemen op ARD .... blijkt in de TV-gids op TV-box dat de Tagesschau gaat duren van 19:00 tot 24:00.... best lang.

Rechtstreeks programmeren onmogelijk.

Dan anders

Ik zoek het programma op titel op,  tv-box ziet drie afleveringen ook die "tijdens" het nieuws ???

Ik selecteer om info op te halen en op te nemen..... eindeloos zoeken...

Onrechtstreeks programmeren ook onmogelijk...Bedroefde kat

In mijn gedrukte Tvgids staat het wel in, ook in de krant..... 

Blijkbaar "blokjes" op de lijn langs waar de TVgids gevoed wordt, vorige week thuis, nu iets anders.

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

programmeren op tv-app niet mogelijk

@Theo2, welk programma wilde je donderdagavond opnemen op ARD? Heb de TV-gids online op de ARD website eens opgezocht en zie volgende programmering staan:

 

ARD tv-gids 7-02.PNG

 

Klopt dat je op de oude digicorder manueel een programma kon opnemen o.b.v. de start- en eindtijd. 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

programmeren op tv-app niet mogelijk

Op mijn Tv-gids van Tv-box staat nu nog altijd op 07/02....  Tagesschau van 20:00 tot 00:25.....

 

Wat ik wou opnemen weet ik niet meer, stond in TV-blad en dat is weg....

Blijkbaar is er wel sportuitzending tussengekomen....

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

programmeren op tv-app niet mogelijk

@Theo2, mijn screenshot is genomen vanop de website van ARD zelf. Zie via de TV-box/TV-app ook nog altijd een hele avond Tagesschau staan, net zoals jij. 

 

Op dit moment kan men hieraan helaas niets meer doen (verleden en terugkijk-tv afwezig op ARD). Moest je opmerken dat er een programma ontbreekt in de toekomst wanneer je het wil inplannen bijvoorbeeld, laat het dan zeker weten!  Ook als er terugkijk-tv aan gekoppeld is, kan men het soms voor de terugkijk-tv optie nog in orde brengen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.