Beantwoorden
hagar147
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Jij bent af! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

telenettv.be 'niet beschikbaar' na een 10-tal seconden

Hoi Telenet, sinds enkele dagen ondervind ik problemen met live tv kijken via http://telenettv.be. Na +/- 10s kijken, valt het beeld en geluid weg en verschijnt de boodschap 'Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld.' Mijn internetverbinding valt niet weg en ik blijf verbonden met de site. Wanneer ik refresh gebeurt opnieuw hetzelfde.

 

Ik heb dit reeds geprobeerd via verschillende browsers (Chrome, Edge, Firefox en Windows Explorer) en de cache en cookies werden ook al enkele keren verwijderd.

 

Vreemd want totnogtoe heb ik steeds via deze PC tv kunnen kijken. Hebben jullie enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

 

Groeten!

0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

telenettv.be 'niet beschikbaar' na een 10-tal seconden

Iemand nog ideeën waardoor @hagar147 zijn live-tv wegvalt na 10 seconden op telenettv.be?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

telenettv.be 'niet beschikbaar' na een 10-tal seconden

@hagar147  

Zijn er nog andere toestellen die dit zelfde probleem hebben om via telenettv.be te kijken? Kan je het anders eens testen of je op een andere pc / laptop problemen hebt? 

 

Zijn er andere platformen gelijk Youtube of Netflix waar je dit probleem ook mee ervaart ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
hagar147
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Jij bent af! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

telenettv.be 'niet beschikbaar' na een 10-tal seconden

Hoi Patrick,

 

Nee, op andere toestellen heb ik dit probleem niet, dan blijft de zender/opname verder spelen zoals het hoort. Bij Netflix, Youtube, Twitch,... gebeurt dit niet, alles verloopt daar correct.

 

Wat nog eigenaardiger is, is dat vrijdag de foutmelding niet verscheen en dat ik gewoon kon blijven verder kijken. Maar nu is het opnieuw van dat.

 

Ik vermoed dat het dus ergens bij de PC zelf zal liggen, maar ik had graag uitgevist wat dit precies veroorzaakt.

 

Groeten,

Davy

0 Likes