Beantwoorden
Flogunner
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Netjes! Primeur! De kop is eraf!

telenettv.be op Safari logt zichzelf onmiddellijk uit

Sedert enkele weken kan ik geen tv meer kijken via Safari op Mac. Het probleem is dat wanneer ik aanmeld, de site onmiddellijk weer afmeldt. In bvb mijn telenet doet zich dit niet voor. In chrome (gebruik ik liever niet) doet het probleem zich niet voor.

 

OSX versie 10.15.6

Safari versie 13.1.2

 

Ik heb reeds geprobeerd om materiaalblokkeringen uit te zetten, pop-ups en automatisch afspelen toe te staan. Ook mijn schoonzus met OSX 10.13.6 en bijhorende Safari versie heeft hetzelfde probleem.

 

Heeft iemand enig idee of Safari iets blokkeert of er gekende compatibiliteitsproblemen zijn? Telenet TV heeft altijd goed gewerkt in Safari vandaar dat ik dit vreemd probleem even in de groep wou gooien.

Tags (3)
0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

telenettv.be op Safari logt zichzelf onmiddellijk uit

@Flogunner 

Heb je een tv-box?

in dat geval: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/help-ik-kan-niet-naar-yelotvbe-kijken/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Flogunner
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Netjes! Primeur! De kop is eraf!

telenettv.be op Safari logt zichzelf onmiddellijk uit

Bedankt voor je snel antwoord. Helaas werkt het officieel dus niet op safari, jammer aangezien dit op OSX veruit de beste optie is (chrome vreet door de batterij).

 

Ik hoop op een snelle ondersteuning!

fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

telenettv.be op Safari logt zichzelf onmiddellijk uit

@Flogunner Ik heb een gelijkaardig probleem dat al van in het begin aanwezig was. 

Ik gebruik eveneens Safari 13.1.2 op mac OS 10.15.6. 

Als ik inlog op Telenet TV kan ik de programma's wel bekijken maar na een aantal dagen is Telenet TV ook uitgelogd. 

De enige optie is dan ook terug zelf in te loggen. 

 

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

telenettv.be op Safari logt zichzelf onmiddellijk uit

@fieldoxide @Flogunner heb dit ook een tijdje gehad met Safari op MacBook, sindsdien werk ik met firefox en geen probleem met de site van telenet tv 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

telenettv.be op Safari logt zichzelf onmiddellijk uit

@Master-Magic Een alternatieve webbrowser is uiteraard ook een mogelijkheid maar je verwacht toch dat dit zeker moet werken met de ingebouwde safari browser. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

telenettv.be op Safari logt zichzelf onmiddellijk uit

@fieldoxide heeft met licenties te maken, en Apple is strenger met hun licenties, net nog mail gehad van iemand in verband met een app dat onder Apple werkt, de maker moet bij een openbare app op apple van 50 mensen de goedkeuring hebben dat hun stream (in dit geval voor webradio streams) mag op die app staan, voor europa is dit niet nodig maar voor de Amerikaanse kant wel, 

je bent verplicht dus die 50 mensen hun goedkeuring te hebben of je app word niet meer aanvaard in de Apple App Store.

denk dat dit met de browser ook zoiets moet zijn.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

telenettv.be op Safari logt zichzelf onmiddellijk uit

@Master-Magic Begrijp me niet verkeerd, Telenet TV werkt onder safari maar het probleem is dat je om de zoveel tijd terug moet inloggen terwijl dit niet het geval is met de chrome browser van Google. 

0 Likes
Flogunner
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Netjes! Primeur! De kop is eraf!

telenettv.be op Safari logt zichzelf onmiddellijk uit

Wat me vooral stoort is dat het gewerkt heeft. Voor de duidelijkheid; hij logt onmiddellijk uit, ik heb de kans niet eens om een programma te selecteren. Ik vermoed dat er vooral gecodeerd wordt voor chrome en dat er dus weinig moeite gedaan wordt voor andere web engines...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

telenettv.be op Safari logt zichzelf onmiddellijk uit

@Flogunner probleem ligt bij apple dat te streng is en geen update's doorvoert als ze de nodige toestemmingen niet hebben van alle partners, denk en lees dus in dit geval van aanbod de zenders bv.

hoeveel zenders hebben toestemming tot live uitzenden en ditto opnames afspelen via de app en online....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes