24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Bij het opvragen van een programma of een film in de tv theek krijgt met een foutmelding. Boodschap erbij is , sorry we kunnen dit niet afspelen. Heb internet en gewoon tv en er is interactiviteit en de box is herstart geweest. Alles werkt gewoon perfect enkel dus geen film opvraging. Nog mensen met dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zelfde probleem hier!
Dat probleem is vervelend en algemeen. Het doet zich hier op dit ogenblik ook voor.
Hopelijk hebben ze het bij Telenet snel door. Anders bellen.
Groeten
Ik heb gebeld en was nr 20.
Waarschijnlijk pas morgen opgelost.
Groeten
Dit vind ik eigenlijk niet kunnen. Een betalende dienst moet werken. Indien dat niet het geval is moet Telenet alles in het werk stellen om dit op te lossen, en niet wachten tot maandag omdat de achterliggende dienst niet werkt in het weekend.
De tijd van de RTT ligt al even achter ons... Niet professioneel!
De vergelijking met RTT loopt een beetje mank. Daar zou het geen weekend zijn maar een half jaar.
Voor wat Telenet betreft is uw reactie principieel juist, maar problemen doen zich meestal voor op ongelukkige ogenblikken en vragen dan ook nog de nodige tijd. Het enige dat ons rest is wat geduld opbrengen en dat is niet gemakkelijk.
Groeten
@louishufk de RTT was karikaturaal bedoeld, maar over het algemeen was mijn bericht misschien wat overdreven.
Toch vind ik dat zulke zaken stilaan tot de basisdiensten zouden moeten behoren wat impliceert dat er ook een permanentiedienst moet kunnen opgetrommeld worden in geval van een outage.
Ik moet de rekening van Telenet natuurlijk niet maken.
De TV-Theek heeft er de laatste maanden meermaals uit gelegen. Ik veronderstel dat de te nemen actie ondertussen al wel bekend is.
Enfin, 't is goed weer, ik ga wat buiten spelen 😉