Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

vragen en nog eens vragen

Heb hier al veel gelezen en opgestoken, maar blijf met een aantal vragen zitten rond het verschil digirecorder tv box en twijfel om toch nu de stap te zetten.Hierna een opsomming en ik hoop dat ik duidelijk ben.

1)Hoe zit dat met opnemen van een serie?Nu heb je diverse mogelijkheden, heel de serie,alleen nieuwe... wat zijn de mogelijkheden op de tv box?

2)Het wissen van een bekeken aflevering van een serie dat kan nu toch ook gewoon?

3)Ik programmeer bijvoorbeeld de serie nieuws op vtm en laat  onbewust 2 opeenvolgende dagen staan.Kan ik deze dan samen wissen of één voor één?Nu vraagt de digirecorder"ben je zeker dat je het hele seizoen wil wissen?"waarna je kan kiezen je daarna de serie verder opnemen.

Hoe zit dat op de tv box?

4)Kan er nog direct opgenomen worden met de rode opneemknop in te drukken?

5)Is er een snellere manier op opnames te wissen dan in het filmpje ontdek de nieuwe tv box staat?Nu kan ik op de ab dig rec direct op de del toets drukken .

6)De tv gids, is die ook zolang op voorhand doorgegeven door de zenders of gaat het nu wat recenter zodat wijzigingen mee opgenomen worden en er minder verassingen zijn dat er iets anders is opgenomen dan wat je geprogrammeerd had?

7) Doorspoelen aan 2x met geluid is dat nu wel of niet mogelijk op de tv box?

8)Bij opeenvolgende opnames (zelfde zender) valt het nu voor dat een stuk van het begin aan de vorige opname plakt, is dat nog zo of zijn alle programmas volledig in één geheel?

Wanneer een opname afgelopen is start dan automatisch de volgende zoals nu als deze na elkaar van dezelfde zender opgenomen zijn?

9)Een programma in de tv gids of in de opname pagina van de uitzending  kan nu door op ok klikken  "meer van dit" opvragen.Is dit bij de tv box ook nog zij het op een andere manier?

10)Zijn er nu nog problemen met ondertitels het zij bij live tv of uit de tv theek?

 

 

0 Likes
17 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

vragen en nog eens vragen

Bij vraag 3: via de tv app is het makkelijk om verschillende afleveringen tegelijk te verwijderen. Gewoon op bewerken klikken in de opgenomen of geplande lijst en dan kan je aanvinken wat je wil verwijderen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

vragen en nog eens vragen

Misschien een domme vraag, maar die app die moet dan op een smartphone of tablet zeker en niet op de tv?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

vragen en nog eens vragen

@Silverwing 

De app is voor de smartphone.(telenet tv)

Voor de pc ga je naar telenettv.be (https://www.telenettv.be/nl.html )

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes