Beantwoorden
Chanel1
Experienced Beetjesweter
Jij bent af! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Aanrekening niet beschikbaar

Ik krijg deze maand weer geen email via Outlook van mijn aanrekening en ook via de Telenet app kan ik ook de details van mijn aanrekening niet opvragen. Terwijl ik toch wil weten waarvoor ik moet betalen. Ik begin het stillaan beu te worden. 

Titel gewijzigd door Aurelie_ (mod) | Vorige titel: Aanrekening

0 Likes
7 reacties
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Ik heb Doccle geactiveerd voor mijn Telenet facturen, en dat werkt foutloos...

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Chanel1  schreef:

Ik krijg deze maand weer geen email via Outlook van mijn aanrekening en ook via de Telenet app kan ik ook de details van mijn aanrekening niet opvragen. Terwijl ik toch wil weten waarvoor ik moet betalen. Ik begin het stillaan beu te worden. 

Je zegt “deze maand weer”, wanneer had je dit laatst voor?

Op welke dag krijg je normaal je aanrekening? Soms kan het enkele dagen duren voor het de pdf van het factuur beschikbaar is in Mijn Telenet, ook al staat het al in de lijst.

Je kan altijd contact opnemen met de klantendienst om je probleem te melden en/of informatie (bvb een duplicaat via post) te bekomen: Contacteer Telenet

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Chanel1
Experienced Beetjesweter

Vorige maand ook niet. En toen kon ik ook via de Telenet app enkel zien wat ik moest betalen. Ik krijg altijd mijn aanrekening op de 14de van de maand en kan normaal gezien dan ook direct in pdf de aanrekening openen 

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Kan je het factuur van vorige maand nu wel openen, of nogsteeds niet?

Enkele maanden geleden had ik ongeveer dezelfde situatie. Factuur verscheen niet in Doccle en was de eerste paar dagen niet beschikbaar via Mijn Telenet.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Chanel1
Experienced Beetjesweter

Dat van vorige maand kan ik nu openen en heb ik ook uiteindelijk (wel een dag of 4 te laat) aangekregen via e-mail. 

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Je hebt een domiciliëring of niet best wel doen gemakkelijk

Zijn er fouten dan word  er een creditnota opgemaakt dan moet je niet druk maken

Wil je zonder doen dan zal je zelf wel in de gaten moeten houden je weet welke datum dat je de factuur krijgt

te laat betalen  zijn extra kosten dat moet je altijd bij nemen

nl04
Freshman Beetjesweter
Jij bent af! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Hier ook niet mogelijk om factuur te raadplegen via Mijn Telenet. Zal nog een paar dagen wachten. Ik bekijk wel graag de details van mijn factuur vooraleer ik betaal. 

0 Likes