24806
netweters
|
152828
antwoorden
|
20743
vragen
|
Ik krijg deze maand weer geen email via Outlook van mijn aanrekening en ook via de Telenet app kan ik ook de details van mijn aanrekening niet opvragen. Terwijl ik toch wil weten waarvoor ik moet betalen. Ik begin het stillaan beu te worden.
Titel gewijzigd door Aurelie_ (mod) | Vorige titel: Aanrekening
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb Doccle geactiveerd voor mijn Telenet facturen, en dat werkt foutloos...
@Chanel1 schreef:Ik krijg deze maand weer geen email via Outlook van mijn aanrekening en ook via de Telenet app kan ik ook de details van mijn aanrekening niet opvragen. Terwijl ik toch wil weten waarvoor ik moet betalen. Ik begin het stillaan beu te worden.
Je zegt “deze maand weer”, wanneer had je dit laatst voor?
Op welke dag krijg je normaal je aanrekening? Soms kan het enkele dagen duren voor het de pdf van het factuur beschikbaar is in Mijn Telenet, ook al staat het al in de lijst.
Je kan altijd contact opnemen met de klantendienst om je probleem te melden en/of informatie (bvb een duplicaat via post) te bekomen: Contacteer Telenet
Vorige maand ook niet. En toen kon ik ook via de Telenet app enkel zien wat ik moest betalen. Ik krijg altijd mijn aanrekening op de 14de van de maand en kan normaal gezien dan ook direct in pdf de aanrekening openen
Kan je het factuur van vorige maand nu wel openen, of nogsteeds niet?
Enkele maanden geleden had ik ongeveer dezelfde situatie. Factuur verscheen niet in Doccle en was de eerste paar dagen niet beschikbaar via Mijn Telenet.
Dat van vorige maand kan ik nu openen en heb ik ook uiteindelijk (wel een dag of 4 te laat) aangekregen via e-mail.
Je hebt een domiciliëring of niet best wel doen gemakkelijk
Zijn er fouten dan word er een creditnota opgemaakt dan moet je niet druk maken
Wil je zonder doen dan zal je zelf wel in de gaten moeten houden je weet welke datum dat je de factuur krijgt
te laat betalen zijn extra kosten dat moet je altijd bij nemen
Hier ook niet mogelijk om factuur te raadplegen via Mijn Telenet. Zal nog een paar dagen wachten. Ik bekijk wel graag de details van mijn factuur vooraleer ik betaal.