24757
netweters
|
152418
antwoorden
|
20700
vragen
|
Hey allemaal,
Doordat mijn ouders al heel lang klant bij Telenet was m'n eerste email adres een @telenet.be adres, ik gebruik dit nog altijd en er komt veel belangrijke communicatie toe op dit adres. Maar sinds ik en mijn broers niet meer thuis wonen, overweegt mijn vader om ergens anders klant te worden.
Nu is mijn vraag of ik nog steeds mijn e-mailadres en webmail zal kunnen gebruiken indien mijn ouders geen klant meer zijn bij Telenet.
Hebben jullie hier meer info over?
Indien de e-mailfunctionaliteit zou wegvallen, is er ergens een specifieke formule die ik kan aangaan bij Telenet zodat ik enkel klant ben voor de email functionaliteit?
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Mvg,
Pieter-Jan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goed nieuws alles blijft het zelfde
Je email adres kan je blijven behouden geen enkel probleem.
Misschien als je zelf ook telenet hebt dat je je email adres over zet naar je eigen account. Moest dit niet het geval zijn dan is er niks aan de hand en kun je jou email adres blijven gebruiken bij telenet.
@patrick37 vraag me enkel af als de vader een hoofd email adres heeft en de andere extra mailboxen op naam of niet enkel het hoofd email adres blijft bestaan en de andere verwijderd worden, zo was dit toch enkele jaren geleden, weet niet of ze nu alles behouden of niet.
Ja bedoeld je aliassen ..?
Ja dat is wel een goede vraag of dit dan idd behouden blijft want dat is mij ook niet helmaal duidelijk.
Zelfs al blijft alles hetzelfde, dan nog ben je imho beter af met een eigen domein met mailhosting. De eerste keer is het een heel gedoe om al je accounts aan te passen, maar dat probleem heb je maar één keer.
@patrick37 idd want papa kan een email adres hebben als papa@ telenet be
en de zoon op die alias een andere gebruiken maar dat er niks bij papa binnenkomt van mails en dat bij verandering enkel het papa mail adres blijft behouden.
en de rest dus vrij gegeven moet worden als die niet meer behouden blijven en dan op als de zoon ook telenet heeft die bij hem dan aanmaakt weer.
Bedankt allemaal!