25.273
netweters
|
156.138
antwoorden
|
21.079
vragen
|
Sinds 10/8/2025 komen automatisch al mijn inkomende emails terecht in mijn folder : Junk Emails. Ik gebruik Outlook 365 en ik heb een POP3 email account ingesteld en ze verschijnen zonder header en zien er zijn eigenaardig uit. Hierbij een screenshot. Zo zien alle inkomende mails in de Junk Email folder er nu uit.
Ik heb 1 regel aangemaakt maar als ik die afzet krijg ik nog altijd de mails binnen in de Junk Email folder en zien eruit zoals hierboven.
Eigenaardige is dat het ALLE inkomende emails zijn, zelfs als ik een email naar mezelf stuur heb ik dit probleem + idem dito als ik een test doe via Telenet Webmail.
Is dit een telenet server probleem of ligt het probleem bij mijn kompjoeter instellingen ?
Wat had je in die regel gezet?
Probeer eens een mail te sturen naar hallo@telenet.be
met als onderwerp: hallo. Je krijgt dan een automatische mail terug van Telenet.
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb de indruk dat we niet alleen zijn. Het probleem is bij mij sinds maandag 11/8 rond de middag begonnen.
Op dit forum wordt het ook besproken, maar voorlopig nog zonder oplossing:https://learn.microsoft.com/nl-nl/answers/questions/5522244/sinds-gisteren-komen-al-mijn-emails-onle...
Ik gebruik ook Outlook 365 met POP instelling. Geen probleem om de mails op de webmail te lezen, maar zodra ze aan Outlook afgeleverd worden worden ze onleesbaar.