24803
netweters
|
152804
antwoorden
|
20740
vragen
|
Geen idee of het iets te zien heeft met de werken van vrijdag in Gent, maar zit sindsdien met zeer groot probleem. Al mijn verzonden emails worden blijkbaar als spam gezien door de ontvangers. Ik gebruik webmail om mails te versturen. Ofwel komen mijn mails in hun spam folter terecht, ofwel ontvangt men mijn mails met in onderwerp [SPAM] ervoor, of nog erger, sommige van mijn mails komen gewoon niet door dus dat ontvanger helemaal niks krijgt en ik geen delivery failure boodschap ontvang ofzo dus helemaal niet meer weet of mijn mails worden ontvangen of niet.
Wat is hier aan de hand? Wat zou ik kunnen doen om dit probleem op te lossen. Heb dus al mails verstuurd naar diverse mensen, zowel bij Telenet als Belgacom. Ik heb het gevoel dat de spam filter van Telenet volledig om zeep is.
Hopelijk kan iemand helpen! Alvast hartelijk dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter. Vraag even na of niet ergens op een blacklist staat.
En het hoeft niet per se de spamfilter van Telenet te zijn die om zeep is, het kan ook zijn dat spammers je adres misbruikt hebben (ingesteld als afzender) en dat je adres op die manier in de filter terechtgekomen is. Wat gebeurt er als je probeert te mailen naar niet adres dat niet van Telenet is?
Heb nog wat geëxperimenteerd en blijkt dat alleen mails die ik met "hoge prioriteit" (rood vlagje) verstuur of met bijlagen als spam gezien worden.
Gezien ik facebook of twitter niet gebruik, heeft Telenet ook niet gewoon een email adres waar ik hen kan vragen of ik geblacklist ben ofzo?
Nogmaals dank.
Klantenservice. Technische vraag?
Je gebruikt de webmail van Telenet. Zijn al die mails verzonden met je Telenet e-amailadres?
Wat gebeurt er als je zo'n verdwenen mail naar jezelf stuurt?