Beantwoorden
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Alle mails verdwijnen uit inbox

Sedert 2 of 3 dagen verdwijnen al mijn mails uit mijn inbox,  zowel in de app als online, en zowel de oude als de recente.

 

Weet iemand waaraan dit kan liggen want echt handig is dit toch niet 😒🙄

0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Alle mails verdwijnen uit inbox

@Greta1  kan het zijn dat je op een andere pc of apparaat ook je mail box hebt ingesteld maar dan op POP 3 ? Want als je je dat doet en de andere apparaten zijn op IMAP ingesteld zijn je berichten weg. Kijk ook eens via de webmail van Telenet zelf of je daar je berichten nog ziet staan. 

Met welke email client werkt je ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Alle mails verdwijnen uit inbox

Ik heb het ook op webmail, zowel op tablet als op pc en ik heb nergens iets veranderd.

 

Op mijn smartphone gebruik ik de standaard app van samsung, e-mail dus, op tablet ga ik naar webmail, op laptop gebruik ik zowel de standaard app van Windows 10 als webmail....maar ik heb het dus overal.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Alle mails verdwijnen uit inbox

@Greta1  kan je eens kijken op een van de mail clients of er toch niet ergens iets ingesteld is al POP 3 ? Want als het overal IMAP is kunnen je emails niet zo maar verdwijnen. Tenzij er ergens iets verkeerd is in de clients. Met het nakijken dus de laptop en de gsm bij de instellingen. Want je geeft aan dat je op de andere apparaten de webmail gebruikt van Telenet zelf.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Alle mails verdwijnen uit inbox

@Greta1 

Heb je een nieuw toestel of heb je een oud toestel terug ingeschakeld?

Als een van deze mogelijkheden voorgevallen is moet je daar eens kijken. Zoals @patrick37 beschrijft eens nazien dat er daar geen POP3 account op staat.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Alle mails verdwijnen uit inbox

Ik heb geen nieuwe toestellen en heb nergens iets veranderd....

 

Op mijn smartphone is het IMAP maar op webmail op tablet vind ik het niet, K heb al gekeken bij instellingen, bij mijn telenet, ik vind het niet....

 

Mijn laptop heb ik wel niet bij nu, ik ben op vakantie, dus dat kan ik nu niet controleren.  Maar ik heb daar dus ook absoluut niks aan veranderd.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Alle mails verdwijnen uit inbox

@Greta1  als je terug bent zou ik aanraden toch je laptop ook te controleren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Alle mails verdwijnen uit inbox

Ok, zal ik doen !

Bedankt

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Alle mails verdwijnen uit inbox

@Greta1 

In webmail moet je niets zoeken. Het zijn de gekoppelde accounts via e-mail clients. ( Thunderbird, Outlook, ...)


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Greta1
Experienced Meerweter
Berichten: 92
De vlam zit erin. Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Alle mails verdwijnen uit inbox

Ah, ok, ben niet zo thuis in al dat gedoe 😎😏.

 

Dan zal ik bij thuiskomst de app van Windows 10 eens checken. Er was pas een update van iets, wie weet komt het daardoor 🙄🙄🙄.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Alle mails verdwijnen uit inbox

@Greta1 

Ook bij IMAP kunnen er instellingen zijn waardoor mails uit de Inbox verdwijnen. Deze instellingen zijn niet algemeen, maar de mail client heeft dit en de andere dat. Een voorbeeld dat bij jou niet van toepassing is: Thunderbird kan je instellen dat  ij het afsluiten Postvak In (Inbox) opgeruimd wordt. Dus op elk toestel de instellingen grondig controleren.