Beantwoorden
Hans75
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Annuleren verzonden e-mail

Kan je een verzonden e-mail annuleren?

0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Annuleren verzonden e-mail

Dat hangt van de mail client af. Bij sommige kan dat wel, bij andere niet.

 

Wat wel overal hetzelfde is, denk ik: je kan een mail maar "recallen" zolang hij door de ontvanger nog niet gelezen is. Eens gelezen is het te laat.

 

Zo herinner ik het mij althans van toen ik nog met Outlook werkte. Het zou dus kunnen dat er ondertussen een en ander gewijzigd is.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Annuleren verzonden e-mail

Recall werkt enkel en alleen als je binnen de zelfde organisatie zit ( en op een microsoft exchange server of M365 omgeving zit ) . Dus bij Telenet is dat al zeker niet van toepassing en zal daar niet werken.

 

Bijkomstig als je outlook via MAPI of POP geconfigureerd is, dan werkt het ook niet 

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Annuleren verzonden e-mail

@Hans75 Als je met Telenet mail werkt/ outlook werkt dit niet. Als je bijvoorbeeld met Gmail werkt via de webinterface, gaat dit wel zolang ze de mail niet gelezen hebben. Deze optie is onlangs toegevoegd. 

Voor alle andere mails, moet je zoals in dit topic al aangegeven in dezelfde organisatie/bedrijf zitten anders werkt dit niet.Gewoon opletten wat je naar iemand mailt dus 😀

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Annuleren verzonden e-mail

Ofwel stel je een vertraging in zodat alle mais die je stuurt bijvoorbeeld 5 minuten in je Postvak Uit blijven en dan pas verzonden worden.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes