|
26.861
netweters
|
166.893
antwoorden
|
|
22.382
vragen
|
Telkens als ik in mijn mails in outlook blader, wordt ik terug uitgelogd bij mijn telenet account.
Als ik inlog met een app paswoord gebeurd hetzelfde. Je bent aangemeld en bij bladeren terug afgemeld.
Titel gewijzigd door Eline (mod) | Vorige titel: outlook 2026 kan me niet aanmelden bij telenet
Je zal toch wel wat meer informatie moeten geven.
Op welk type toestel heb je dat probleem, pc of laptop, tablet, smartphone?
Onder welk besturingssysteem? Windows xx? Ios, android, ... en welke versie?
Welke versie van outlook en wat gebruik je voor de mail van Telenet? Webmail of een ander programma of app?
Ik heb een nieuwe laptop met de laatste versie outlook 2026 geïnstalleerd.
Ik kan me aanmelden bij mijn telenet mail adres maar wordt meteen terug afgemeld.
Via thunderbird werkt wel alles goed. Heeft iemand ervaring hoe dit met outlook 2026 werkend te krijgen.
Bij telenet geven ze mij geen ondersteuning.
Volgens Microsoft : Gebruik je het "Nieuwe Outlook voor Windows", dan durven koppelingen met externe providers zoals Telenet soms storen door automatische verificatie. Handmatig instellen via de klassieke Outlook-versie lost dit meestal op.
Ik heb Telenet toch al een tijdje actief in de "nieuwe" Outlook. Zonder al te grote problemen. Af en toe eens opnieuw moeten inloggen maar niet noemenswaardig veel zoals bij @Gerard23
@Marc9820 schreef:dan durven koppelingen met externe providers zoals Telenet soms storen door automatische verificatie.
Wat Microsoft natuurlijk zelf veroorzaakt door verplicht alles via hun servers te laten lopen.