Beantwoorden
Anthony2004
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Email terugkrijgen na opzeg

Hallo

 

Wij hebben ongeveer al 2 jaar proximus maar had onlangs mijn telenet emailadres terug nodig voor een account op een website. Is er een manier om je emailadres terug in werking te krijgen na de opzeg?

 

mvg

anthony

 

0 Likes
6 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Email terugkrijgen na opzeg

probeer telenet webmail kan zijn dat je nog kan inloggen anders zal niets worden

of anders moet je bij een ander telenet klant vragen dat ze een e-mail adres aanmaken op de naam dat je vroeger had  weet niet of deze e-mail adressen geblokkeerd blijven of vrij geven worden is een test je weet maar nooit of het werkt 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Email terugkrijgen na opzeg

@Anthony2004  je email adres is bij Telenet na opzeg nog 18 maanden geldig. Dat wil dus zeggen dat je in die 18 maanden je emails nog kan lezen via de webmail van Telenet. Na die 18 maanden zal je account komen te vervallen en kan je dus ook geen activering meer doen van je email adres. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Email terugkrijgen na opzeg

@Anthony2004 

Vermits het blijkbaar meer dan 18 maanden is, is het mogelijk dat uw vroeger Telenet adres in gebruik is bij een andere klant. Je kan altijd een mail sturen naar jouw ex-adres. Er zijn twee mogelijkheden:

  1. je krijgt een melding dat de mail niet kan bezorgd worden. Gebruik dan de suggestie van @luc55 of neem opnieuw internet bij Telenet.
  2. Je krijgt geen melding, je kan alleen maar hopen dat de bestemmeling je antwoord of een mail die je nog moest krijgen doorstuurt naar jou of je meld dat die mail gewist werd.
0 Likes
Mette_S
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Email terugkrijgen na opzeg

Neem een e-mail adres dat niet provider afhankelijk is. Dan vermijd je dit probleem alvast naar de toekomst. Moest je ooit weggaan bij proximus!! Zo is er bvb gmail of hotmail,...

 

Tenzij het is om een ww reset mail te ontavnegn, heeft het weinig zin om je e-mail adres van telenet op iemand anders zijn telenet abbo te zetten. Je krijgt dan wel de alias. Maar berichten uit het verleden zal je niet zien 😉

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Email terugkrijgen na opzeg

Gmail of Hotmail zou ik niet aanraden. Eerder een eigen domeinnaam met mailhosting. Dan maak je zoveel adressen als je wil.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Email terugkrijgen na opzeg


@sb  schreef:

Gmail of Hotmail zou ik niet aanraden. Eerder een eigen domeinnaam met mailhosting. Dan maak je zoveel adressen als je wil.


Ik volg deze stelling. Je hebt providers waar je gewoon een domein kunt registreren met mailboxen, dus zonder webruimte.

@sb  Heeft mij ooit op dit idee gebracht en nu gebruik ik daar een adres als catch-all. Zeer makkelijk je kunt altijd een ander mailadres gebruiken, bijvoorbeeld voor een site waar ze vragen om in te loggen en het komt toe op dat catch all adres. Merk je dat ze uw adres doorgegeven hebben zonder uw toestemming dan kan je dat makkelijk verwijzen naar de spamfolder.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.